Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP! JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!!! :'(

Jeg er en dreng på 16 år, og er JOMFRU! Har ikke haft sex.
Men jeg tror jeg har kønsvorter!!! :o
Der sidder små buler på min forhud, hvis trækker forhuden tilbage kan jeg se små prikker?
Hvad er det!?
Jeg er virkelig virkelig bange!

Kommentarer

  • Indstillinger
    http://www.psykeogsex.dk/talgknop01.htm


    http://www.kosmetiskguide.dk/svar_plast ... ndling=121

    Jeg har ikke noget kendskab til det, men måske kan du finde svaret her-
  • Indstillinger
    Jeg mener ikke du kan have kønsvorter hvis ikke du har haft sex med nogen.
    Om det smitter ved kontakt med andre som har det skal jeg ikke kunne sige..

    Dejligt at du som 16-årig allerede ved og er opmærksom på kønsvorter og mulige kønssygdomme.
    Ikke mange 16-årige er klar over eller tænker på dette.

    Hvis jeg var dig vil jeg kontakte lægen, for at være på den sikre side.

    mange hilsner
  • Indstillinger
    Nu har jeg læst lidt rund omkring. Og jeg har fået en meget lettet følelse.
    Selvfølgelig er jeg meget opmærksom på om jeg har kønssygdomme osv. For jeg vil helst passe meget på mig selv.

    Men vil helst kun opsøge læge hvis det er alvorlig. Da jeg er meget genert!
  • Indstillinger
    Kære ven,

    Jeg tror egentlig ikke, du fejler noget alvorligt, men det ved hverken jeg, du eller andre.

    Derfor bør du alligevel kontakte din læge, og så bør du arbejde lidt på, hvad det er for noget pjat, at fordi det er der, så er det mere pinligt, end hvis du nu havde noget, der generede i halsen.

    Din læge finder det ikke pinligt, hvis du kommer med noget der, og hvis du samtidig fortæller, at du altså ikke har det så godt med at smide bukserne foran ham/hende, så vil der med stor sandsynlighed blive taget hensyn til det.

    Rigtigt mange mennesker går rundt med store gener, måske endda ting, der kan udvikle sig til noget alvorligt, men de får det ikke undersøgt, netop fordi de selv - ikke lægen, aldrig lægen - finder det som noget "pinligt".

    Din penis er en helt naturlig del af din krop på nøjagtig samme måde som din næse og dine tæer, og du kommer altså noget nemmere gennem livet, så snart du indser dette-.
  • Indstillinger
    Hej jeg har lidt af det samme problem. fuldstændig lige som dig er jeg jomfru, og 16 år, da jeg har snakket med mange og læst at der kun ca. 5% for at du kan få det som jomfru. Men som mangle siger kan man blandt andet have fået det fra offentlige toiltter, osv har skrevet til min læge og håber at få svar, jeg kommer tilbage med hvor stor changce det er for en jomfru at få naturligt...
Log in eller Registrér for at kommentere.