Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Kondylomer vs. behandling

Sidder og tænker over spørgsmålet vs. svaret vs. uvidenhedens nysgerrighed....

Jeg er super ked af det... Er sikker på jeg har mødt mit livs kærlighed, og er efterhånden også sikker på jeg desværre nok har smittet hende med kondylomer.... :(

Grunden til denne tanke rammer mig, skyldes spørgsmålet hun stillet mig efter endt sammenleje (ikke det første vi har haft) "Er du tjekket for sygdomme"

Hvorefter jeg svarede ja.... ihvertfald var jeg 120% på der ikke var klamydia! Man kan ikke undgå så at blive i tvivl.... Og idag, ramte tvivlen mig!! googlede på nettet og her på netdoktor, og finder så ud af jeg nok desværre meget sikkert er smittet med kondylomer!

Mit spørgsmål lyder nu........
Jeg skal selvfølgelig til lægen, og behandles....! men efter 3 uger efter første sammenleje ubeskyttet med hende! hvordan skal hun så behandles????

Bliver det en lige så lang og kedelig tur som min???

Håber der er nogle som vil hjælpe..... :( for er super ked af denne situation.. dels fordi jeg nok har smittet hende! men også fordi jeg har stukket hende en løgn, med den overbevisning om jeg ikke havde andet!!

Ps. der er ingen læge som har påpeget det før, så min uvished gjorde jeg har end med at give en løgn!

Håber det giver mening....

Hjælpp

Kommentarer

• Ps.

Grunden til jeg vil vide det, er selvfølgelig fordi jeg ikke er uden interesse. Og føler desuden et kæmpe med ansvar, for hun blive OK igen....

Jeg vil bare vide hvad jeg skal sige...??
  • Du har mødt dit livs kærlighed, og noget sådant kommer man nok ikke så langt med, hvis man ikke er ærlig over for hinanden.

Hun har spurgt dig, og du svarede ærligt, men er så efterfølgende kommet i tvivl - øjensynligt fordi du - også efterfølgende - har fundet nogle symptomer, der tyder på, at der måske alligevel er noget, der ikke helt er, som det skal være.

Det er det, du skal fortælle hende - og det er sådan set det, jeg forstår på det, du skriver.
Log in eller Registrér for at kommentere.