Symptomer på graviditet efter 1dag?
Min Kæreste og jeg havde sex for første gang uden kondom igår, skal siges hun har været på p-piller i 3måneder nu. men dagen efter vi havde haft sex, fortalte hun mig at hun havde ondt i maven og hovedepine og vi blev begge i tvivl om det kan passe der kommer symptomer efter allerede 1 dag. vi havde haft en lang samtale om vi skulle prøve uden kondom, og læst en masse på forskellige forums på nettet og kommet frem til at P-piller beskytter 99.9%, altså er 99.9% sikrer, og besluttede os for at prøve uden,
1 - kan man allerede havde symptomer på graviditet efter kun 1 dag. som F.eks hovedepine og ondt i maven?
2 - hvor meget beskytter P-piller
3 - burde vi være bange for at hun kan blive gravid, hvis vi gør det uden kondom, ( hun er på p-piller )
hilsen den bekymrede kæreste
1 - kan man allerede havde symptomer på graviditet efter kun 1 dag. som F.eks hovedepine og ondt i maven?
2 - hvor meget beskytter P-piller
3 - burde vi være bange for at hun kan blive gravid, hvis vi gør det uden kondom, ( hun er på p-piller )
hilsen den bekymrede kæreste
Kommentarer
Hvis hun vel at mærke tager sine p-piller korrekt, så er risikoen netop så lille, at man betragter p-piller som helt sikker prævention. På den anden side, så er det altså meget fornuftigt at fastholde det kondom, især når I er så unge og måske netop ikke er kærester i årevis.
I hvert fald gætter jeg på, at det er din kæreste, der ikke har følt sig helt tryg ved at undlade brug af kondom, og i dette tilfælde er det hende, der er den fornuftige, så det bør du respektere. I kan f.eks. prøve jer frem med nogle andre mærker af kondomer, hvis du synes, det går ud over din følsomhed.
I øvrigt er der vel heller ikke megen "skæg ved det", hvis hun hver gang skal blive rystende nervøs, vel?
igen mange tak for dit svar/gode råd