Hjem Lever, nyrer og urinveje Nyresygdomme

kronisk nyrebækken er der noget der hjælper mod smærterne???

Redigeret 21 december, 2010, 05:46 i Nyresygdomme
hej mit navn er angelika jeg er 20 år og lider af kronisk nyrebækkenbetændelse det har jeg gjort siden jeg var 13 år og er virkelig ved at gå fra forstanden jeg får det ca 6 til 7 gange om året minimum 1 uge af gangen nogen gange kan jeg havde i op til en hel måned jeg får feber og fryser og vil rigtig gerne bare sove det væk men det er i sær et problem på grund af smærterne i min venstre side.. lægerne siger at jeg har et doppelt anlæg på vindstre side og at det er et blodkar der ligger i vejen for mit urinrør når jeg rejser mig op sider mig ned og ligger mig ned så den gør det endelig hele tiden!! skal til odense og havde de sidste unersøgelser nu her så man kan sige jeg har været meget i gemmen jeg ville endelig høre om der er nogen der ved hvad der kan tage de voldsomme smærter jeg får i venstre side for uden antibiotika for det for jeg nok af i forvejen og tranebær saft har jeg købt mig fattig i en gang håber virkelig der er nogen der kan hjælp mig..

Kommentarer

  • Pu-ha... føler med dig... Jeg har lidt meget af NBB da jeg var ung som dig..Jeg er 39 år nu, og havde min sidste NBB da jeg var 24 tro jeg, og har ikke haft det siden,,, så det stopper, tro på det... og vær ikke bange for at føde børn når du engang når dertil, det gør mere ondt at ha NBB..

    Mvh
    Lena
Log in eller Registrér for at kommentere.