Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad skal jeg stille op??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har du ikke andre søskende? Jeg får mistanke om et narkoforbrug, ikke kun hash.
    Hash kan i sig selv fremkalde den adfærd du beskriver.
    Du kan stoppe transaktioner på din mors hævekort.
  • Indstillinger
    ja hvad du skal stille op er kun dig selv der kan bestemme ---hvis det var min broder havde jeg trukket mig --og ikke orket at bruge tid på ham---
    men at han bruger din mors penge er ikke så godt
    for hvis han over bruger det --kan det også gå ud over dig ---hvis din mor er så syg og hun går bort ---og i skal overtage arv og gæld----kan det jo gå tilbage til dig--

    hvis jeg var dig ville jeg prøve at tale med banken og se om du kan få stoppet udbetaling en og lukket kortet
    for det er jo svindel han laver --med mindre din mor har givet sin underskrift på at han må det----
  • Indstillinger
    Ingen andre søskende, og en far der lever, men ikke rigtig er en del af vores liv.
    Og det er kun hash han ryger, der er jeg helt sikker på.

    Jeg har fået lukket hendes hævekort, gjorde jeg tilbage i august. Jeg fik en socialrådgiver på hospitalet i at bekræfte at min mor ikke var i stand til at hæve på hendes konto.
    Så jeg skal bare tænke, det er deres liv. Jeg skal ikke blande mig??
  • Indstillinger
    Man kan godt blive underlig af hash, man kan få det der hedder en hashpsykose.
    De lyder ihvertfald ikke som normale mennesker.
    Du hverken kan eller skal forsøge noget her. Du må sætte din lid til, at nogen holder øje med børnene og griber ind om nødvendigt.
  • Indstillinger
    Ja, du har nok ret. Og det er egentlig også det jeg gør nu, man kan bare ikke lade være med at blive bekymret for dem.
  • Indstillinger
    det er forståeligt hvis du er bekymret for børnene ---men de er vel i skole så der er vel opsyn hvis det går helt galt ---for du kan ikke blande dig i din brors liv --heller ikke hvis de opdrager deres børn med at stoffer er familiens hverdag--du må prøve at slappe af ----så du kan få noget ud ag dit eget liv
  • Indstillinger
    Det er rigtig, jeg elsker bare de børn så højt. At det kan være svært at give slip, men den eneste vej frem er nok at stole på at hvis noget går galt, bliver det opdaget.
    Hvor mange mistet skoledage, skal der til før lærerne begynder at undre sig?
Log in eller Registrér for at kommentere.