Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Let vrid i knæet

Redigeret 24 oktober, 2009, 17:57 i Fod- og knæskader
Hej folkens :)

Under onsdagens idrætsundvisning fik jeg et lettere vrid i knæet (som i at foden blev stående og resten af benet drejede lettere omkring) og det gav en knæklyd lidt ala den som kan forekomme når man laver en knæbøjning - det lød ikke som en knogle der splintrede. Jeg blev selvfølgelig skræmt men det gjorde ikke yderligere ondt så jeg fortsatte undervisningen uden videre problemer. Jeg har ikke lagt meget mærke til det efterfølgende men jeg kunne mærke en let form for smerte (smerte er måske lidt for meget sagt men jeg kunne ihvertfald mærke det) omkring det knæ da jeg gik med hunden her i
aftes.

Mine spørgsmål er så nu om det er det noget alvorligt eller noget som vil gå i sig selv?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Søg læge!!! Allerhelst hvis du kan komme til en speciallæge, da de selvfølgelig ved meget mere om knæ, end almindelige læger!!
    Lyder lidt mystisk at det har sagt knæk. For når der er noget inde i knæet der siger knæk, plejer det somregl at være korsbåndet den er gal med. Men dit knæ er jo hverken hævet eller noget?!
    Også fordi korsbåndsskader typisk sker, nu når dit underben står fast, og knækket vrikker om agtigt.
    Lad være med at vente, det gør det kun værre. Har selv ventede næsten 2 år på at få lavet et nyt korsbånd, så min menisk røg lige imellem tiden.
    Knæ er noget "frygteligt" noget, så få det overstået med det samme.
    Taler desværre lidt af erfaring, da jeg har fået lavet 2 nye korsbånd og fjernet noget af min ene menisk.
    Låser dit knæ sig? For så kan det evt. være din menisk.
    MEN LAD DET ENDELIG IKKE GÅ I SIG SELV!!!
Log in eller Registrér for at kommentere.