Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lugt fra penis efter sædafgang

Redigeret 22 oktober, 2009, 08:32 i Åben debat for mænd
Jeg har et irriterende og pinligt problem med en fiskeagtig lugt fra penis, der tilsyneladende begrænser sig til kun at komme efter sædafgang. Det er uanset om jeg vasker mig efter sex/onani eller ej. Lugten er svær/umulig at vaske af , men fortager sig efter 1-2 døgn, og kommer altså kun efter sædafgang.

Jeg har naturligvis været til lægen, som dog ikke havde noget bud på hvad det kan skyldes, og er meget ulykkelig over problemet, og de begrænsninger det har for mit sexliv!

På det seneste har jeg minsandten også fået nogle "talgknopper" rundt om underkanten af glans, så måske skulle man drage en tur til lægen med DET problem, og se om lægekunsten har indhentet mit andet problem i mellemtiden.

Min kone er iøvrigt upåvirket af det.. andet end at jeg ikke skal gøre mig nogen forhåbninger om oralsex den første tid efter ejakulation. Det er tydeligvis ikke noget som penicillin kan få bugt med, for jeg havde for nylig fornøjelsen af en fejlslagen rodbehandling, som bød mig på 5 omgange antibiotika inden for kort tid, uden at det gjorde nogen forskel i "kælderen".

Har læst dette indlæg:

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200274.htm

..og tænkte på, om mænd mon har samme syrlige sekret på glans, som kommer i karambolage med den basiske sædvæske?

Er overordentlig interesseret i en kur, eller at høre om andres erfaringer !

TB
Log in eller Registrér for at kommentere.