Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

overblik over symptomer på ny eltroxin

Jeg skal snart til læge igen og der har jeg som mål at få de tabletter mange af jer taler om. ved ikke om jeg snart må sygemelde mig.
Oplever i at i bliver grådlabile - alrså græder uden grund i upassende sammenhænge så folk tror at man er ved at gå ned med flaget.
Oplever i slimdannelse af ekstrem karakter i bihuler som løber bagud og ned i svælget, så man føler man skal kaste op eller også gør det. Og at det smager af medicin . Det danner så syre nede i maven så der hele tiden er uro og madlede, men samtidig tager man på.
Svedeture og kulderystelser.
En mave der ikke fungerer ok.
Jeg er så træt af det. Og kan næsten ikke passe mit arbejde. Overvejer at melde mig syg, da det tager al min energi...
Tvillingen

Kommentarer

• Ja skiftevis svede og fryseture, meget let til gråd, træt træt træt, føleforstyrelser,synsforstyrelser, lugte og smage forstyrelser, høreproblemer,koncentrationsbesvær men ingen problermer med mavesyre men ondt i maven og i hovedet, urolig mave, meget iritabel og utrolig hidsig, evig sulten med vægtøgning og nul energi. Alt det er heldigvis historie for mig nu. vh Petra
Log in eller Registrér for at kommentere.