Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er det blærebetændelse?

Redigeret 26 oktober, 2009, 10:51 i Blærebetændelse
Hej.
Jeg har nogle symptomer på blærebetændelse, men, ved ikke om det er det. Er der evt. nogen der har haft samme problem?
Ja, jeg skal hele tiden på toilet, og når jeg så er det, skal jeg næsten ikke tisse, og vandet er helt uklart.
Efter jeg har været på toilet, går der 30sek. så har jeg det som om at jeg skal tisse igen.
Det svier ikke, jeg har det ikke dårligt eller noget.
Hvad kan det skyldes? - kan det være fordi jeg ikke var ude og tisse inden jeg havde samleje? - eller noget helt andet?.

Cecilie94!

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej,

    jeg synes du skulle blive tjekket for Interstitiel Cystitis (IC), prøv at Google det på nettet. Din egen læge ved måske ikke så meget om det, så print evt noget ud til ham/hende. IC er en kronisk inflammation af blærevæggen, og er IKKE en blærebetændelse . der er oftest ingen bakterier i urinen.

    Stop med at tage tranebær, hvis du tror du har IC, syreholdige tine gør det kun værre. Hold dig fra kaffe, te (også grøn/urte), alkohol, chokolade, tomat, løg, cirusfrugt og andre syreholdige ting.

    Mvh Tina
  • Indstillinger
    hej

    Ja det kan godt være blærebetændelse, du kan gå til læge og få det testet. det er vigtig at gå på toilet efter samlejen, da mange kvinder nemt for blærebetændelse efter samleje. Hvis du bliver ved med at få det, er mit tip nogle piller som hedder lucosil, du skal bare tage en efter samleje. Jeg har haft blærebetændelse i over 2 år hele tiden, efter jeg tager det har jeg ikke haft det mere.

    Med Venlig Hilsen
    Sascha
Log in eller Registrér for at kommentere.