Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svært ved at få udløsning

Redigeret 4 november, 2010, 21:46 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en ung mand på 22 og jeg har en vidunderlig kærste, da vi startede med at komme sammen var vi begge jomfruer, men den store forskeld mellem os og de "klassiske" par er de seksuelle rollere byttet, for jeg har svært ved at få udløsning og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det, når vi har sex kan det tage op til 1½ time hvor hun har fået flere orgasmer mens jeg har ikke har nået min endnu. det største problem er når hun vil gi mig et blowjob hvor hun ender med at ha smerter i kæben i flere dage efter.

Hvad kan jeg gøre? er jeg ikke følsom nok dernede? kan jeg gøre noget for at hun ikke skal ha de smerter efter et bj?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tillykke med det ! Andre drenge vil misunde dig forvildt hvis du kan holde i så lang tid. For slet ikke at snakke om pigerne.

    Jeg tror problemet er at du ikke slapper af, og giver dig hen i nydelsen. Du tænker sikkert formeget alt i medens.
    Sex består ikke af 5-10 forskellige stillingsskift pr. gang men om den mentale nydelse. Prøv at kople hjernen fra engang og bare lade tingene få deres løb.
    En anden ting kan være at du måske inderst inde ikke er så vild med blowjobs. Det er lidt af en "mande-prale-ting" Personligt kan jeg godt leve uden. Nogle mænd kan faktisk ikke slappe af ved BJ pga. latent kastrationsangst (det kunne jo være at hun bed).

    Hvis du gerne vil sætte lidt mere fart i orgasmen, så prøv andre ting, f.eks. at lade din kæreste ornanere dig, eller gør det selv.
    Noget af det mest intime 2 kan gøre sammen er faktisk ornani, det viser fortrolighed overfor partneren.
    En god orgasme kommer af at kende sin krop, og det kan læres ved ornani og berøringer over hele kroppen.
  • Indstillinger
    Hejsa.

    Jeg kender din frustration, og vil derfor ikke sige tillykke...
    Min kæreste har samme problem som dig, elelr vi har det problem.
    Uanset hvor længe vi har sex, hvor meget forspil der har været osv, så kan han heller ikke komme. Der går også en god time hvis ikke mere.
    Det ender altid med at han eller jeg må hjælpe til med hånden, og dette sætter ofte en dæmper på hele lysten.
    Med hensyn til BJ, har jeg det som din kæreste, man vil jo gerne hjælpe, men til sidst gør det så ondt i kæberne at man tror de falder af.

    Det påvirker ens sexliv en del, da vi ikke bare kan tage en "hurtig" inden gæsterne kommer eller noget i den stil, da det jo ganske enkelt ikke kan lade sig gøre.
    Ja, man kan da stoppe så, men er jo heller ikke fedt for ham at han ikke har fået gjort det færdigt.

    Nogle gange orkaer man bare heller ikke at det skal tage så lang tid. Lysten kan jo sagtens være der, men måske bare til et hurtigt put, fordi dagen har været lang og man er godt brugt.

    Der skal endelig ikke misforståes, for jeg elsker min kæreste, og selvfølgelig er det da også dejligt at han kan holde så længe, vi kan jo være tætte i lang tid, men det er jo også noget der påvirker ham meget.

    Han er dybt frustreret over det, og bliver lettere irritabel, da han jo også nogle gange bare vil have en hurtig tur.

    Min kæreste er 30, og det har altid været et problem for ham.

    Jeg håber der er nogle der kan hjælpe dig, og dermed også hjælpe os måske..

    Varmeste tanker
    Tutlik83
  • Indstillinger
    Det var skam ikke ironiserende ment, da jeg skrev "tillykke" sådan var det ikke ment.

    Jeg mener fortsat det jeg skrev ellers, men det kunne godt interessere mig om "hans" har nemt ved at komme, ved håndkraft, eller om det også er et problem.

    Hvordan er det hvis du har en ordentlig "skid" på ? kan du så komme hurtigere ?

    Hvis både "tutliks" kæreste og "hans" har nemt ved at få udløsning ved manuel stimulation, må det jo alt andet lige være et "hoved" problem.
    Måske I ikke er helt ærlige overfor jer selv.
    Jeg vil i det tilfælde tro at en sexolog er vejen frem.

    Det er måske lidt provokant, men jeg fandt faktisk selv ud af at grunden til min manglende lyst til samleje, var den at jeg faktisk tænder mere på fyre.
    Jeg holder meget af kvinder, men ikke samleje.
    Det var en lidt hård erkendelse kan jeg huske.

    Held og lykke.

    Kristian
  • Indstillinger
    Hej igen

    Ja der kunne være noget i det som "Kristian" siger hvis det passer med det tilfælde.

    Jeg skal ikke kunne udtale mig om "Tutliks" kæreste, men jeg kan da oplyse at alkohol eller som "Kristian" sagde det "få en skid på" har ikke den effekt på det... tværtimod tager det længere tid hvis jeg er beruset og jeg bruger som end ca den samme tid hvis det er med "håndkraft"
  • Indstillinger
    Hej det kan lyde som om du ikke er ophidset nok. i må prøve at expermentere med hvad du synes er frækt. og som tænder og ophidser dig. Jeg tror også du er urolig for noget , eller tænker så kan du ikke få udløsning. tænk på noget frækt imens eller hvor dejligt der er. måske skal i have fantasien lidt igang . med udstyr. det er der nogle mænd der tænder på Held og lykke spider68
  • Indstillinger
    Hello.

    Hvor problemet ligger er egentlig et godt spørgsmål, om man er ophidset nok burde jo give sig selv, hvis rejsningen er som den bør være så ligger problemet jo ikke her..

    Jeg har selv samme problem er først i 30'erne og jeg har ingen problemer med at få knald hård agurk på, og jeg kan jo kun være glad for at partneren bliver tilfredsstillet, men modparten ser oftest et problem i, at de jo burde få en til at få udløsning som normale mænd, oftest for tidligt...

    Jeg får KUN udløsning ved onani og der skal lægges krafter i, og min partner er kun lykkedes med det en enkelt gang, og jeg foretrækker nu også at gøre det selv, når man ved hvordan man selv virker..

    Jeg får som skrevet kun udløsning ved godt med fart på pølsen og strækte ben, og efter 30-60min sex pga "dette" problem, så falder lysten også hos en selv, når man skal anstrenge meget får at få sin egen orgasme.

    Derfor er det jo lidt spildt, når man får partnerens mundtøj til at blive lamt og ømt når man er svær at have og gøre med..

    Jeg har faktisk haft en samtale igang med en sexklinik om dette spørgsmål, og fået en lægerklæring på det, men det har ligget stille et år nu..

    Vi har et skd i bøssen, så om vi skal være glad for dette problem eller ej har jeg ikke rigtig fundet ud af selv, men jeg er som sådan ikke trist over det, men normalt er det jo ikke..
Log in eller Registrér for at kommentere.