Højde
Hej.
Jeg er en dreng på 18år og er sølle 167cm, har ikke vokset de to seneste år overhovdet Min far er 166 og mor er 164. Jeg har indtil jeg var 13år fulgt gennemsnitshøjden nogenlunde. Mine to storebrødre er 179 på 21år og 181 på 19år. De voksede ikke efter 17årsalderen
Er det muligt at vokse når nu jeg er 18 og har jeg den mindste lille mulighed for at gøre noget ved det nu? Jeg hører til at mit vækststop skyldes styrketræning da jeg startede som 15årige - det var ikke særligt vildt men jeg trænede ret tit og har gjort det siden. Kan det være grunden?
Jeg er en dreng på 18år og er sølle 167cm, har ikke vokset de to seneste år overhovdet Min far er 166 og mor er 164. Jeg har indtil jeg var 13år fulgt gennemsnitshøjden nogenlunde. Mine to storebrødre er 179 på 21år og 181 på 19år. De voksede ikke efter 17årsalderen
Er det muligt at vokse når nu jeg er 18 og har jeg den mindste lille mulighed for at gøre noget ved det nu? Jeg hører til at mit vækststop skyldes styrketræning da jeg startede som 15årige - det var ikke særligt vildt men jeg trænede ret tit og har gjort det siden. Kan det være grunden?
Kommentarer
Det kan meget vel være at du ikke vokser mere i højden,da du er 18 år. men betyder det så meget???? Jeg har selv 5 dejlig unger på 20,19,9,8,5 år og de er ALLE vidt forskellige i højde såvel som sind. Og jeg ved godt at mine 3 små ikke er udvokset endnu. Men er det "tøserne" du er nevøs for????.... Så glem det...
De rigtige "tøser" og jeg mener de rigtige piger, ser ikke efter din højde, måske mere din drøjde.(krop). Så vær ikke ked af det, og vær dig selv... det giver "plusser"
Rigtig god vind
Man hører jo tit at drenge kan vokse helt op til 20års alderen, er det så ikk mulighed for at en 18årige kan tage nogle cm i 18 og 19års alderen?