Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan jeg være gravid?

Redigeret 22 oktober, 2009, 09:51 i Snart gravid
Hjælp mig!!

Har netop smidt p-ring 1 uge før end jeg el. normalt gør og dermed fik jeg også mens 1 uge før end normalt, altså den 13. September.

Jeg testede positiv ægløsningstest den 20. September, men der må have været noget galt m. denne da jeg fra den 27.-29. testede positiv ægløsningsteste også??

Men nu den 12. Oktober havde jeg brunligt udflåd om eftermiddagen og troede egentlig det var starten på min mens. Men der kom ikke andet, og jeg har fortsat ikke fået min mens.??

Jeg kender jo bare ikke min cykluslængde endnu, så hvornår kan jeg mon prøve at teste for graviditet?

Kan jeg mon overhovedet være gravid?

Jeg synes ikke jeg har nogen symptomer.. Kun hovedpine..

Håber der er nogen der kan hjælpe...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil overveje at søge læge hvis jeg var dig - bare for en sikkerhedsskyld da det ikke er normalt med brunlig udflåd - du kan søge på det herinde på netdoktor.

    Også det med at du ahr stoppet med beskyttelse før tid osv - jeg vil mene át det altid er en god ide at søge læge når der sker noget som der ike plejer.
  • Indstillinger
    Tak for svaret,:D

    Mente med brunlig udflåd at der var en smule blod, sådan ser det nemlig gerne ud den første dag i min mens, indtil mens kommer rigtig
    igang, herefter er det klart og rødt.

    Det er med vilje jeg har smidt præventionen før tid - kan godt se mit "hjælp"
    virker til at indikere noget andet, når jeg lige ser mit indlæg i bakspejlet.

    Grunden til den lange forklaring af forløbet var egentlig fordi jeg gerne ville have svar på hvornår jeg kan teste for graviditet, når jeg ikke kender min cykluslængde endnu : D

    Men det har ikke længere relevans nu, da jeg desværre har fået min mens nu :(

    Project baby continues :D
Log in eller Registrér for at kommentere.