Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

gravid på forsæd??

Redigeret 24 januar, 2010, 08:04 i Snart gravid
Hej mit spørgsmål lyder : er der nogen der har prøvet at blive gravid på forsæd? og kan det lade sig gøre??

Min kæreste og jeg har været ret "aktive" 3 - 4 dage i træk og har regnet ud at det var midt i de dage hvor jeg havde ægløsning, han trak sig hver gang.

jeg har sindsyge ømme bryster, har stået på i ca 10 dage, har også undskyld detaljerne meget hvidt udflåd, jeg testede igår aftes som er 3-4 dage før min mens men den var negativ.... eller det vil sige da jeg tog den op af skraldespanden morgenen efter var der en meget utydelig streg.. nærmest bare en skygge, ved godt at det kan man ikke regne med... har forsøgt at finde oplysninger på nettet men uden held, håbede at nogen havde lidt samme erfaringer?? og ville være super glad for en evt. graviditet :-)

på forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, man kan godt blive gravid af "forsæd", som du kalder det. Længe før manden overhovedet mærker, at han er ved at få udløsning kan der sagtens komme lidt væske ud af ham, og det er fyldt med sædceller.

    Jeg siger ikke, du er blevet gravid, men man kan godt blive det af den metode.
  • Indstillinger
    Jeg tror du kan være gravid, baseret på tidspunktet. Men plejer du at have ømme bryster op til du skal have mens?

    Da jeg var gravid med mit første barn var første symptom nemlig at jeg havde meget ømme bryster.
  • Indstillinger
    hejsa mange tak for svar.... ja jeg kan godt have lidt ømme bryster op til mens. men nu har det stået på siden d. 7/10 tog en test her til morgen og den var negativ, forventer mens i morgen eller mandag.... såå er nok ikk gravid, har en datter på 10 og med hende kunne jeg teste positivt dagen før :-)
  • Indstillinger
    hej hvis det er sådan at du ikke ville have noget imod at blive gravid - hvorfor fuldføre i det så ikke uden nogen form for beskyttelse??
  • Indstillinger
    Jeg har været nysgerrig efter det samme, om man kunne blive gravid selvom manden ikke kommer mens man har samleje.
    Kæresten og jeg prøver nemlig at få en lille, men han når ikke at komme før jeg blir træt. Selv efter en time kan han stadig mere.
  • Indstillinger
    Nu har jeg læst jeres lille debat og håber I kan svare.. på det her, eller bare have en ide om det. Hvis en dreng har sæd på sin finger og stikker den op i kvinden, kan hun så blive gravid af det?.. Det der undre mig er, at der skal lidt "kraft" til, før det kommer helt op, men efter han har haft gjort det (hvor vi ikke tænkte over det) har jeg ikke haft menstruation rimlig længe, så er ved at blive lidt nervøs.. hvad er jeres eventuelle tanker om det?
  • Indstillinger
    ja, det kan man godt blive gravid af, så det bør du da nok lige få testet.
Log in eller Registrér for at kommentere.