Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mistet min MOR

Redigeret 18 juli, 2013, 12:53 i Sorg og krise
Den 9. maj i år mistede jeg min mor. Hun døde af lungekræft, selvom hun aldrig har røget eller drukket.

Pga. hun aldrig har røget fandt lægerne meget sent ud af at hun havde lungekræft. Først i februar månede, ellers mente de at hun havde astma og mange andre ting, men det var kræft.

Jeg var meget tæt på min mor, og passede hende den sidste tid. Jeg savner hende, og synes det hele er svært. Efter 3 uger skulle jeg starte på arbejde igen, selvom jeg ikke var klar. Nu kan jeg mærke det går skidt. Jeg græder meget, hver dag.

Jeg har en mand og en dejlig datter på 3 år, nu er jeg gravid igen. og skal føde til maj. Hvodan kommer jeg videre?

Jeg snakker med min far meget, men mine to ældre søskende har lukket af, vil ikke snakke besøger ikke gravstedet. Jeg føler mig så alene, var sammen med min mor hver dag,den sidste tid. Det hele gik så hurtigt.

Vi havde været og spise aftensmad sammen med hende og hygget hele dagen. Pludselig ringede min far om natten/tidlig næste morgen, at den var hel gal med min mor. Jeg nåede desværre ikke frem, inden hun var død. Jeg bor i Brøndby og de i Birkerød. Da jeg kom så jeg ambulancen,lægen osv. køre væk med hende. Vi tog på hospitalet for at sige farvel. Men jeg savner hende hele tiden. Før jeg passede min mor, ringede vi sammen hver dag, og jeg kunne snakke med min mor om alt. Jeg føler mig så ensom, og kan ikke holde ud at skulle på arbejde.

Ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Savner min Mor.

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg ved ikke om du er kommet over det men jeg har også mistet min mor den 21-12 2009 hun gik væk med små kroniske blodproper og så vil hun ikke have noget at spise den sidste måned hun var i live i jeg har en handicappet datter der har det svært med at hendes mormor gik væk så det blev til til jul nytår begavelse blanet sammen blev begravet 2-1-2010 men har fået en henvisning af lægen så jeg kan få hjælp af en psykolog men jeg var også meget nær angående hvis hun skulle have hjælp hvis du vil skrive sammen med mig må du gerne det hvis jeg kan hjælpe dig har jeg daglig åben min pc så jeg kan se om der er kommet noget fra dig men det var bare om du have en at dele dine tanker med så du have en at snakke eller skrive med jeg bor i østjyllland
  • Indstillinger
    Hejsa:)...

    Der faldt lige en tåre da jeg læste jeres historier;-(

    Jeg er 24 år, og mistede min mor d.21 December 2012, dvs. 7 mdr siden, pga Endetarmskræft der havde spredt sig til det meste af kroppen! Og ligesom Dig snakkede jeg også med min mor hver dag, og jeg har virkelig svært ved at forholde mig til at jeg aldrig skal se hende mere!..

    Hun blev syg i April, og flyttede hjem til mig, så jeg kunne passe hende, og det gjorde jeg ligetil det sidste. Jeg sov i hendes arme lige indtil sidste sekund inden hun døde!.. Det var så hårdt og jeg oplever det igen og igen inde i mit hoved.
    ,
    Nu føler jeg bare at noget indeni mig bare er dødt og fyldt med tomhed og savn.

    Jeg kan bare ikke forstå og acceptere at hun ikke er her mere, at jeg aldrig skal høre hendes stemme igen, eller se hendes smil;-(...

    Jeg tænkte at det måske ville hjælpe at snakke med andre i samme situation, da jeg heller ikke føler at jeg har nogen at dele det med?

    Mvh Camilla
Log in eller Registrér for at kommentere.