Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt under penishovedet efter sex med kæreste

Redigeret 20 oktober, 2009, 17:59 i Mandlige sexproblemer
Hey derude..

Jeg er en ung fyr, som har haft sex med min kæreste for et par uger siden, en omgang som måske er gået lidt for "stærkt".
For selvom hun var våd og "åben", så var hun alligevel stram længere oppe, som vi ikke gjorde så meget ved, men bare "trykkede igennem" alligevel.

Nu er det sådan, at efter denne omgang sex, så har jeg utroligt ondt i min penis.
Det er i området foran Penishovedet, på det hud som går derfra og ned på undersiden.

Jeg har smerter når jeg sådan trækker forhuden ned, så "niver" det i den hud foran på undersiden, som om at det stykke har været ved at gå i stykker fordi det måske er gået lidt for voldsomt for sig..
Min kæreste havde sin periode i sidste uge, og derfor gik der lidt før vi var "sammen" igen..
I denne periode holdt jeg den bare i ro, og det lod til at det var gået over igen.
Men efter vi nu var sammen igen i weekenden, gør min penis ondt igen sammen sted, samme smerte.

Hvis jeg dog trækker huden ned og op igen et par gange, så går smerten væk. Men når så Penis har siddet i sin normale position i længere tid og jeg skal trække huden ned igen, så gør det nas igen.

Hva faen skal man gøre?
Jeg har hørt man skal passe på under samleje, med at være for "vild", da denne hud kan sprænge, og dette bløder voldsomt og giver stor smerte. Jeg tror det måske er det, som har været tæt på at ske?

Jeg prøver i hvert fald at "holde den i ro", og så håbe på det går over.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.