Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

min kæreste kan ikke komme!!

Redigeret 30 juli, 2010, 18:45 i Mandlige sexproblemer
hejsa.
jeg har en ung kvinde der har en dejlig kæreste..
vi har en problem med vores sexliv.

han har næsten ingen følelse når vi har sex, og derved kan han ikke få udløsning.

han har haft 3 andre kærester før mig, hvor han havde samme problem.
han har ingen problem hvis han selv eller jeg ornanere ham.

nolge der har et bud på hvad der kan være galt...??

undre mig bare over han ingen følelse har..!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu kan man jo ikke sige, at du overøser os med oplysninger.

    Har han en meget kort penis?
    Har han en meget tynd penis?
    Er han omskåret?
    Bruger han kondom?
  • Indstillinger
    kan kun svare nej til dem alle sammen....
    han har en ganske normal penis..
    er ikke omskåret og vi bruger ikke kondom...
  • Indstillinger
    Han har haft tre kærester før dig - hvad har han hidtil gjort for at løse sit problem? Hvis han intet har gjort, så er spørgmålet vel egentlig om han selv føler at have et problem, der er stort nok til at gøre noget ved?

    Er problemet større hos dig end hos ham?

    I første omgang kunne jeg foreslå ham en konsultation hos en sexolog.
  • Indstillinger
    Måske er problemet psykisk. Præstationsangst. Angst for at gøre dig gravid. Måske er han ikke selv bevist om det, og forklarer så problemet udfra følelsesløshed.

    Har i prøvet forskellige stillinger, og giver det en forskel?
  • Indstillinger
    Ved godt, at denne her debat er ret gammelt, men jeg har heller ikke sædafgange ved blowjobs eller samleje, da ikke synes, at jeg mærker nok til at kunne gøre det.
    Selv ved analsex, kan jeg ikke. Jeg er ikke særlig følsom på hovedet.

    Min penis er 5,3 i diameter, så det burde ikke være problemet med, at den er for tynd eller for lille.
  • Indstillinger
    At du ikke kan komme ved normalt samleje, kan jo også ligge ved din partner, laver hun sine knibeøvelser ? forstår hun at stramme musklerne i skeden under samleje ? ellers er det jo heller ikke særlig fedt.

    Det samme omkring et blowjob - det er ikke bare lige at give, det er en kunst i sig selv. Et BJ er ikke som at spise is, altså lidt forsigtigt med tungen, næj snarer som at suge et negerkys tomt, for derefter at spise det ! Jeg gætter på at du er den type der vil kunne lide det lidt "hårdere".
    Be din kæreste om "at gå til den" gerne med lidt tænder og sugekinder, så vil du garanteret kunne gå lodret op af en væg !

    At du ikke kan komme ved analsex er lidt anderledes, jeg tror det er præstationsangst og misforstået hensyn til kæresten, det blokkere for lysten.
    Mit råd hertil er: masser af glidecreme og giv den gas - det gør ikke ondt på køresten vis hun forstår at slappe af.

    Kommunikation er vigtigt, fortæl kæresten hvad der er godt og hvordan det kan være bedre, men ingen negative ord i sengen

    Og så til sidst: Lad os droppe det pis om omskårne mænd ikke har et normalt sexliv - jeg ved hvad jeg taler om.
    Omskårne mænd skal ikke ynkes, men misundes !!!
Log in eller Registrér for at kommentere.