Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er i tivil om jeg er gravid eller??

Redigeret 10 oktober, 2009, 16:57 i Snart gravid
Jeg stoppede med p-piller den 1 januar 2009 fordi jeg ønsker at blive gravid og fik en mesntruation lige efter, også skete der ikke mere, jeg var til læge den 28 august og fik nogen piller som kunne sætte gang i en kunstig menstruation så jeg kunne få taget nogle blodprøver, jeg skulle have haft min menstruation torsdag (2 dage siden) hvis den ville begynde at gå i gang af sig selv hvilket ikke var sikkert sagde lægen.

I morges fik jeg en lille plet blødning og siden er der ikke sket mere. Og det plejer at komme også forsætte 7 dage som det skal.

Jeg har lige været inde på apotekets hjemmeside hvor der stod dette:

I starten af graviditeten kan en blødning forekomme på det tidspunkt, hvor kvinden skulle have haft menstruation, hvis hun ikke var blevet gravid. En sådan "falsk" menstruation er oftest ganske svag, men kan så at sige skjule for kvinden, at hun er gravid.

Sååå??? er meget i tvivl om jeg skal tage en test i morgen tidlig hvis der ikke er sket mere eller om jeg skal vente et par dage mere - håber der er nogen der kan hjælpe ville være total lykkelig hvis jeg er gravid :o)
Log in eller Registrér for at kommentere.