Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svedproblem i ansigtet!

Hej.

Jeg har et svedproblem, har været til flere læger med det, men får altid at vide at der ikke rigtig er noget at gøre eller også har jeg fornemmelsen af at de ikke tager det alvorligt.
Det værste er at det er i ansigtet, i hovedbunden og i nakken, så ligeså snart jeg bare har det en smule varmt så drypper sveden fra min næse, løber ned ad halsen og ned ad panden. Mit hår bliver helt vådt og jeg ligner en der har løbet et maraton. I virkeligheden har jeg måske kun cyklet 1 km eller også er jeg i en situation hvor jeg bliver nervøs. Det sker konstant, både ved nervøsitet men også ved alm. meget let fysisk udfoldelse. Det er virkelig virkelig voldsomt! Og hvorfor møder jeg ingen andre der har det sådan??? Jeg ser måske en i ny og næ der har en svedperle på overlæben, men ALDRIG den grad som jeg oplever. Jeg føler det må være sådan at være i overgangsalderen, hvis ikke værre, men jeg er altså kun 21 år gammel...

Hvad kan jeg gøre, nogen der kender det overhovedet??? Jeg er så frustreret over det, det ødelægger virkelig meget for mig og jeg føler mig dybt pinligt berørt hver gang det sker og har lyst til at grave mig dybt ned... Føler bare jeg er den eneste i verden der har det problem...
Er der nogen der ved om man kan gøre noget??
Log in eller Registrér for at kommentere.