skimmelspore-Allergi
Hej jeg hedder niels og købte et hus i 2006. Det var et gammelt hus og jeg har haft med gamle huse at gøre tidliger men ikke som dette. Efter kort tid begyndte mine led at smerte. Derefter kom kraftløshed og lidt efter almen ildebefindende. En dag kunne jeg ikke gå ned ad trappen fordi jeg blev svimmel med sort for øjne og ringede derpå til venner i Munkebo og bad om at bo hos dem i et stykke tid. Der forsvandt generne i løbet af en uges tid og jeg trodede alt var OK igen. jeg rejste tilbage til huset i Kværs i Sdr Jylland gik ind i huset hentede nogle ting og kørte så til Gråsten for at slentre i byen. Ca 4-5 timer efter begyndte jeg at føle mig meget utilpas og blev extrem dårlig og det holdt 3 dage hvor jeg efter at være kørt til Munkebo igen bare lå og holdt mig så stille som mulig.
Siden den Sommer i 2006 har jeg følt stærk ubehag og ofte op til 3 dage efter hver gang jeg betræder et beboelses hus hvor der er må være nogle sporer i stil med dem fra huset i Kværs.
kan nogen fortælle mig noget om hvorvidt jeg kan komme i behandling. Jeg pådrog mig ingen astma!
mvh fra Niels
Siden den Sommer i 2006 har jeg følt stærk ubehag og ofte op til 3 dage efter hver gang jeg betræder et beboelses hus hvor der er må være nogle sporer i stil med dem fra huset i Kværs.
kan nogen fortælle mig noget om hvorvidt jeg kan komme i behandling. Jeg pådrog mig ingen astma!
mvh fra Niels
Kommentarer
Jeg tror min søn har samme allergi som dig, han har ihvert fald samme symtymer som dig, han flyttede hjem til os og får det meget bedre, vi er gået igang med at få skadesservice til at foretage skimmelsvampsprøver, så vi venter på svaret. han har også foretaget en række allergiprøver som han får svare for her i starten af juli måned, han fik disse symtymer igen da han var over i lejligheden for at pakke tøj, hvor han fik hævet læber, er svært ved at trække vejret, bliver svimmel, høj feber fornemmelse, derefter er han meget træt i flere dage, lægen her i grønland har sagt at han måske er hukobonder, men det tror jeg ikke på - jeg var med i lejligden da han pakkede - jeg fik høsten, tør fornemmelse i halsen og hovedpine derefter i et døgnstid.
Har du fundet ud af hvad det kunne skylles af ? har du fået behandling for det ? lige nu ved vi ikke hvad vi kan gøre.
Glæder mig til at høre fra jer
Hilsen den urolig mor