Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

den tunge gang til lægen

Redigeret 7 oktober, 2009, 06:04 i Familie og venner
det hele starter med at min mand bliver påkørt i sin bil,i november sidste år,og slog ryggen.jeg hjalp ham igennem hans sygdom,da han blev rask.var der ingen hjælp til mig ,jeg har klaret alt selv både hus og have,i et år nu ,det skal lige nævnes jeg selv er syg med dårlig ryg,er på fleksjob.var sygemeldt for 3 uger siden,da jeg brød sammen ,jeg kunne ikke mere ,snakkede med min leder ,der kunne høre jeg bebrejdede mig selv mange ting.så revnede ballongen i lørdags jeg har længe følt at jeg ikke slog til,og jeg ikke kunne nå de ting jeg skulle,da jeg jo ingen hjælp fik,sov dårligt om natten ,og følte mig stresset,med hjerte banken og så videre, lægens besked stress depration ,angst,og udbrændthed. det var en hård besked at få.og føler mig næsten mere syg nu hvor jeg både skal have sovepiller beroligendene og depressions piller,lige nu kan jeg ikke se noget lys ,men har en stytte i min mand. vi er ellers en ganske alm familie 2 voksne og en teenager.men det tryster mig at se jeg ikke er alene i verden om det her. men troede jeg var stærk og kunne klare det hele selv. det kunne jeg så bare ikke. troede aldrig jeg skulle komme i denne situation.jeg har altid sagt ja til at hjælpe andre og tilsidesat mig selv.aldrig bedt andre om hjælp.jeg har også været igennem forskellige sygdoms forløb med operationer osv .var for 5 år siden ved sykolog da jeg gik ned med flaget der ,pga ryggen og det måtte blive fleksjob.det var også svært at akseptere at man ikke kunne være på det alm arb marked mere,nogen der kan nikke genkendene til dette,eller er jeg palle alene .håber på respons
Log in eller Registrér for at kommentere.