Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvide prikker?

Redigeret 6 oktober, 2009, 15:01 i Bumser
Kære Netdoktor

Jeg har lidt af urenheder de seneste 3 år af mit liv. Jeg er i teengaerårene, så det er vel meget normalt. Men mine urenheder er ligefrem ikke "normale". Når jeg får en urenhed, kan jeg ikke lade vær med at trykke den ud. Det væreste er bare at det bliver meget værre. Men der er da heller ikke noget mere chamererne ved at have en f.eks moden bums i ansigtet.

Jeg ranser min ud to gange dagligt. Bruger våd savietter og "Skinoren creem" som jeg har fået hos lægen. I starten da jeg brugte den creem, skallede min hud en lille smugle, men det gør den dog ikke mere. Heldigvis!

Her for nogen dage siden, fandt jeg ud af, at jeg har fået en hvis prik (ca 10 cm i omkreds) som sidder på min kind. Jeg ved ikke hvad det er? Jeg tager en gang om ugen i cirka 10 min sol og har nu gjord det i 4 år. Men er begyndt at få hvide prikker på halsen, som kan ses tydeligt pga jeg er brun. Jeg har læst lidt om vegera? eller hudsygedomme? men aner ikke hvad det er? Det er dumt ud, da jeg også døjer med urenheder :(

Jeg ville høre om du kender noget til det? Jeg ved godt at man kan gå til sin egen læge med det, men jeg er meget læge skræk.. Så derfor håber jeg at du ved hvad det evt kan være.

Hilsen Hfpigen
Log in eller Registrér for at kommentere.