Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penis forlængelses øvelser

Redigeret 24 september, 2010, 04:45 i Åben debat for mænd
Som de fleste andre er jeg stødt på penis forlængelses programmer! Dvs. øvelser der over måneder kan forlænge med næsten 1 cm om måneden.

Der er mange sider og referencer, men kan i bund og grund være lavet af de samme for at score en masse penge fra desperate mænd.

Det første sted som er præsenteret som et neutralt website er www.paspaaditlem.com, som ikke reklamerer direkte for et specifikt program. Dog kan webstedet sagtens være en idiot der synes det er sjovt at skrive om noget fup!

En af stederne som www.paspaaditlem.com anmeldelser, er et site kaldet dk.naturpenis.com, der for 375 kr kan love større penis.

Er der nogen der kender til disse lovende resultater? Er det ren fup, eller?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil jo påstå, at det er fup og fidus, og vil mene at det eneste, der vil vokse, er hullet i din tegnebog.
  • Indstillinger
    der er så mange forskelig sider, hvor de siger man kan for større ens penis. fandt en hjemme side. http://www.penisextrasize.com/. men man ved jo ikke om de er fyld med alt muligt, der er dårligt for kroppen.
  • Indstillinger
    Altså, jeg aner intet om de sider...

    Jeg kunne bare godt være lidt nysgerrig :)

    Hvorfor synes du, det er nødvendigt med de øvelser? Kunne det ikke være en bedre ide, at bruge den sådan som den er?

    Du ved godt - det er ikke størrelsen, men gørelsen :)

    Måske er det bedre for din krop (og penis), at undersøge muligheder for at bruge det du nu engang er udstyret med.

    Prøv dig lidt frem, og spørg din partner.

    Johanne
  • Indstillinger
    Piller på en eller anden suspekt hjemmeside skal man holde sig langt pokker i vold fra.

    Hvis man absolut mener, det er nødvendigt med den slags, som jeg stadig vil påstå er fup og fídus, så bør man i alle højeste grad rådføre sig med sin læge eller en farmaceut, så man i det mindste kan være sikker på at stadset ikke er direkte farligt at indtage, og det er der meget af det der er.

    Vi hører desværre gang på gang historier om dette eller hint "vidundermiddel", der har haft katastrofale følger. Vi taler om ting, der kan være direkte livstruende eller invaliderende.

    Hvis det nu var et så fantastisk vidundermiddel, så er det da underligt, at det kun findes på en udenlandsk hjemmeside, ikke?

    Jeg er enig i at det er mange gange bedre at øve sig i at blive en god elsker, end om den nu har en bestemt størrelse.
Log in eller Registrér for at kommentere.