Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Min kæreste har ikke lyst til mig..

Redigeret 18 marts, 2010, 17:57 i Åben debat om sex
Jeg håber at få nogle gode råd efter min kæreste og jeg har konstateret at han efter 2 år ikke har den samme lyst mere. I starten er det som alle andre forhold og man har lyst hele tiden, men inden for det sidste halve år så er det virkelig gået ned af bakke med hans lyst. Det er sindsygt hårdt for mig for jeg har spurgt flere gange om hvad jeg kan gøre for at hjælpe på lysten, men kommer bare ikke videre. Nu er vi så sammen kommet frem til at der skal gøres noget for at han kan få lysten tilbage til mig. Jeg ser det som et kæmpe nederlag at han ikke kan få rejsning ved at se på mig og jeg er så bange for at miste ham. Er der nogle der kender til det og kender nogle gode råd? Evt en sexterapeut eller noget andet? Vi er begge sidst i 20érne, så det er absolut ikke alderen. Hjælpe mig inden jeg knækker helt sammen over det..

Kommentarer

  • Jeg kan godt forstå du er ked af det.
    Har I masser af kærtegn i løbet af dagen?

    Hvis ik så ville jeg foreslå, at I lukker øjnene, kysser hinanden og lader jeres hænder kærtegne jeres kroppe.

    Og så kunne du jo også prøve at overraske ham, ved at stå i en lækkert korsage, g-streng og stiletter, når han kommer hjem. For mænd elsker overraskelser, og sin kæreste med et glimt i øjet, der fortæller ham,hvor meget man har lyst til at flå tøjet af ham.

    I ku også sende små frække beskeder til hinanden i løbet af dagen, så når I ser hinanden, vil I være så tændte, at I ik kan lade være med at røre ved hinanden.

    Jeg ved ik, om det er noget du kan bruge. Men man kan jo altid prøve.

    Mvh. Thechef23
  • Kære HKHKHK26.

    Jeg er researcher på et tv-program om mænd, der mister lysten til sex, og i den forbindelse er jeg stødt på dit indlæg herinde.

    Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med dig og høre nærmere om, hvorvidt I stadig har problemer, eller om I har fundet en møde at løse det på.

    Ville du have mod på at hjælpe mig med min research og tale med mig? Jeg er klar over at det er et svært emne at tale om, og vores samtale vil selvfølgelig være helt fortrolig.

    Hvis du er interesseret kan du skrive til mig på: mette.soendergaard@eyeworks.tv

    Mvh.
    Mette Søndergaard
  • hej, tror at Thechef23 er inde på noget af det rigtige. Hvad gør du selv for at tænde ham? Det er vel ikke altid manden som skal tage initiativet? Kan han evt være inde i en stresset periode, hvor hans tanker er et andet sted henne? Har haft god respons fra min mand på nogle af disse ting her, så som at komme over hvor han arbejder (heldigvis tæt på) klædt i en kedeldragt, som jeg ofte er nødt til at gå i, men indenunder har jeg lækkert undertøj på, selvsiddende strømper etc. og når jeg får ham hevet til side, så bliver der lige lynet ned, så han kan mærke lidt, og så kan han jo gå og tænke på det indtil han kommer hjem. F.eks kan jeg også finde på, hvis jeg vågner om natten at begynde at give ham et hånd eller blowjob, når han sover, og inden han helt er klar over hvad der foregår sidder jeg ovenpå ham. Så er der bestemt ingen protester fra hans side. Eller lad ham "overraske" dig med en dildo, mange mænd elsker den slags. Vær en smule fræk, send nogle smålune beskeder til ham, så kan han jo tænke over det så længe. En eller anden sagde på et tidspunkt, at en pige ikke kan være for fræk, og det tror jeg nok på. Prøv at bruge din fantasi lidt, det er man nødt til når den første lidenskab har lagt sig, og der kan gå helt sport i det. Så begynder han måske også at udtænke noget for at tænde dig, og så videre. Lig i hans arm og fortæl ham nogle af dine fantasier, gerne lige inden han skal ud af sengen, og ikke kan gøre en disse ved det. Så kan du minde ham om det i løbet af dagen. Det plejer at give nogle pragtfulde reaktioner her i huset. Håber at du måske kan bruge tankegangen til noget. I er unge endnu, så pas på at der ikke bare går rutine i det, så holder det ikke i længden. Vi er meget ældre end jer, men jeg kan love dig for at vi har et pragtfuldt forhold og vidunderlig sex, netop fordi vi begge er opmærksomme på at få det til at køre.
Log in eller Registrér for at kommentere.