Penis bløder efter sex.
Hej.
Mig og min kæreste er meget urolige, da forrig gang vi havde sex, bløde det en lillesmule ud af hans penis hoved, men tænkte ikke videre over det før denne gang, hvor det blødte rigtig meget.. jeg har været inde at kigge og læse om forskellige kønssygdomme, men kan ikke finde on det.
Så håber på at der er nogle af jer der ved noget om det, da jeg er meget urolig
kærligst Zille (:
Mig og min kæreste er meget urolige, da forrig gang vi havde sex, bløde det en lillesmule ud af hans penis hoved, men tænkte ikke videre over det før denne gang, hvor det blødte rigtig meget.. jeg har været inde at kigge og læse om forskellige kønssygdomme, men kan ikke finde on det.
Så håber på at der er nogle af jer der ved noget om det, da jeg er meget urolig
kærligst Zille (:
Kommentarer
har selv samme problem men det er ikke direkte ud af penis hovede men nederst på bagsiden af penis hovede hvor der nærmest er et lille hul ? det er meget svært at forklar
Jeg har haft sex med min kæreste natten til fredag. og jeg opdagede at hun var meget tør dernede da vi gjorde det, men tænkte ikk mere over det.. men efter at vi havde gjort det mærkede jeg virkelig en smerte bagefter.
Jeg gik på toilet dagen efter, og inden jeg tissede tog jeg alt forhuden og skubbede frem for at se om der var sæd rester. men der er var blod. jeg blev lidt bange, men tænkte ikk mere over det..
Jeg har så igår, opdaget at det ikk kommer ud fra penishovedet, men omme bagved, der var der sidder sådan en lille streng. Da du sagde lige skrev det med at det var omme bagved hovedet, tænkte jeg du havde en idé om hvad det var.
Kom gerne med et hurtigt svar, for jeg har smerter i en time eller 2 efter toilet besøg, for jeg trækker forhuden tilbage når jeg tisser..
- Men det kunne være at din kæreste har det samme problem som mig?
Men - jeg hæfter mig ved Randersdrengen, der skriver "...og jeg opdagede at hun var meget tør dernede da vi gjorde det, men tænkte ikk mere over det.."
Det må således have været en ret så ubehagelig oplevelse for pigen, hvorfor jeg egentlig slet ikke kan forstå, hun overhovedet gik med til det. Hvorfor i alverden hjalp du hende ikke til at være klar, våd og have lyst før du hoppede på hende? Det gør ret så ondt for en pige at få en penis op i en helt knastør skede, og helt sikkert - hun var IKKE oplagt.
At du dog bemærkede det i farten fortæller mig at du ikke brugte kondom, så måske I lige begge skulle checkes for noget kønsoverført.
Og så vil jeg råde dig til at øve dig i at invitere pigen med til "festlighederne" fremover - så vil I begge nyde det meget mere.
Mit gæt med dig og din blødning er da også, at du har kørt den frem og tilbage i noget helt tørt, og derfor virker det nærmest som sandpapir, og du kan sagtens have fået en rift i den forbindelse - hvilket pigen også kan. Det må i det hele taget ikke have været særligt rart for nogen af jer.
- Men jeg tror også det er en rift, men var ikk sikker på man kunne få det
Grunden til at vi ikk bruger gummi, er at hun er allergisk overfor det (syntes også det lød vildt da jeg hørte det)
-Men hvor lang tid kan der gå før sådan en rift er helet??
Men - hvis du holder stedet rent og tørt, burde det hele op i løbet af et par dage, men hold øje med det, da der et sådant sted godt kan komme infektion, og gør der det eller du på nogen måde er i tvivl, så kontakt din læge.
- Det var ikke meningen at vi skulle ha' sex, men at vi bare skulle nusse og det. Men efter en go' halvtime, trekvarter blev hun for ophidset og spurgte om vi ikke skulle kører linen fuldt ud. Derfor var hun lidt tør, og muligvis derfor jeg har fået en rift
Men tusind tak :]
Men ta' da til lægen.