Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

HJÆLP! for våd..

Redigeret 22 januar, 2010, 19:31 i Åben debat om sex
.. når jeg har sex med denne dreng. T
Efter et stykke tid blir jeg hel våd og ka kun mærke ham når han støder helt op i mig., men han ville stadig til han ''kommer''.
., mit spørgsmål er:
hvorfor blir man så våd?
eller retter sagt jeg blir våd, så vi ikk rigtig ka mærke hinanden?
er der et middel for ikk at bli så våd? :s

Kommentarer

• ved godt at lyder mærkeligt :s men jeg er godt træt af det! det er denne dreng også.
  • måske du er for åben og han er for lille
  • Undskyld mig, men man kan ikke være "for åben" - det ville være det samme som at sige at éns skede er for stor, og det er den ikke. Den er derimod ekstremt elastisk og omgivet af muskler på alle sider.

Hvis man "føler for lidt" er løsningen altså at træne de muskler. Det gør man meget enkelt ved at lave de såkaldte "knibeøvelser". Øvelserne er nogle der typisk især tales om efter en kvinde har født, hvor hun helt naturligt bliver mere "slap" i et stykke tid, men de kan bruges af alle der blot ønsker lidt større følsomhed i.f.m. samleje.

At du føler at du bliver for våd kan jeg godt forstå - vådheden kan nemt få det hele til at glide så let at følsomheden nedsættes, men det kan som regel nemt løses enten ved de omtalte øvelser, eller ved at ændre stilling en lille smule under samleje så "vinklen" ændres lidt.

-Og vær glad ved at du bliver våd, det er tegn på at din krop nyder det og at du tør tage imod :-) Alt for mange har store problemer med altid at være for tørre, det er mindst lige så træls.
  • ok fair nok det har du nok mere styr på end jeg,men det kan vel også være at han er meget lille.
  • Det kan være du for en lille orgasme, såé bliver man meget våd, og drengen, synes det er sejt hvis han kan give en pige en orgasme fordi det er der ikke alle drenge der kan :D.
  • kan man ikke mærke hvis man får en lille orgasme
  • Du er godt smørende det er i hvert fald ikke problemet, det kunne da være ejakulation, men hvis ikke der bare er en lille orgasme passer den ikke her. jeg tror til gengæld han ikke er så stor ellers også har han kørt fugten rundt så det til sidst at du har været glat dernede.
Log in eller Registrér for at kommentere.