HJÆLP! for våd..
.. når jeg har sex med denne dreng. T
Efter et stykke tid blir jeg hel våd og ka kun mærke ham når han støder helt op i mig., men han ville stadig til han ''kommer''.
., mit spørgsmål er:
hvorfor blir man så våd?
eller retter sagt jeg blir våd, så vi ikk rigtig ka mærke hinanden?
er der et middel for ikk at bli så våd?
Efter et stykke tid blir jeg hel våd og ka kun mærke ham når han støder helt op i mig., men han ville stadig til han ''kommer''.
., mit spørgsmål er:
hvorfor blir man så våd?
eller retter sagt jeg blir våd, så vi ikk rigtig ka mærke hinanden?
er der et middel for ikk at bli så våd?
Kommentarer
Hvis man "føler for lidt" er løsningen altså at træne de muskler. Det gør man meget enkelt ved at lave de såkaldte "knibeøvelser". Øvelserne er nogle der typisk især tales om efter en kvinde har født, hvor hun helt naturligt bliver mere "slap" i et stykke tid, men de kan bruges af alle der blot ønsker lidt større følsomhed i.f.m. samleje.
At du føler at du bliver for våd kan jeg godt forstå - vådheden kan nemt få det hele til at glide så let at følsomheden nedsættes, men det kan som regel nemt løses enten ved de omtalte øvelser, eller ved at ændre stilling en lille smule under samleje så "vinklen" ændres lidt.
-Og vær glad ved at du bliver våd, det er tegn på at din krop nyder det og at du tør tage imod :-) Alt for mange har store problemer med altid at være for tørre, det er mindst lige så træls.