HJÆLP.. mærkelige knopper??
heej,. her for et par dage siden fandt jeg nogen små flade røde knopper på mit pikhoved, og to dage efter fik jeg lige som en mini bums ved siden a, der var intet a det der gjorde ondt, men pressede "bumsen" og det sted ha jeg været lidt øm ellers er der ik noget andet end det ik ser normalt ud..og lugter mere end normalt..
ha haft fast kæreste på i over 13 måneder og vi begyndte først med p piller for en måned siden efter vi begge var blevet testet..
nogen der ved hva det kan være eller ha en ide?? ville være ret og være forberet inden jeg skal til lægen.
på forhånd mange mange tak.
ha haft fast kæreste på i over 13 måneder og vi begyndte først med p piller for en måned siden efter vi begge var blevet testet..
nogen der ved hva det kan være eller ha en ide?? ville være ret og være forberet inden jeg skal til lægen.
på forhånd mange mange tak.
Kommentarer
Jeg har været til gynækolog med min veninde i sidste pga. kondynomer/ kønsvorter. Vi fik en beskrivelse af hvordan det ser ud på mænd, og det lyder meget som du beskriver det.
Så jeg ville nok sige det var kønsvorter, og syntes du skal gå til lægen med det.
Hvis det er det du har, får du en salve du smører på, og efter lidt tid vil det gå væk (:
Kærligst zille (:
Held og lykke