Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

undgå dårlige sygehuse

Redigeret 2 december, 2009, 11:15 i Hvordan gik behandlingen?
jeg har nu kommet til at se en mangel her. det ville være rart hvis der på denne side var et sted hvor man kunne se sygehusets værdi ud fra almen borgers side. det jeg tænket på er at hver gang randers sygehus har været inde i billedt har måtte søge andet for at blive rask. jeg er nu tvungen til at bruge dette sygehus da det ligger nærmest. nå jeg påtaler mit ønske om at komme på andet sygehus bliver de sure og andet sker der ikke. de fejl jeg oplyser er ikke af den lille slags feks 1 1/2 time efter at jeg kom ud fra hjerteafd. vælted jeg om på motorvejen med hjerteanfald. på ålborg sygehus fik jeg 3 stents sat i og de sagde at man på randers syg. skulle have set dette. under dette forløb opstod 4 fejl yderliger fra deres side. de har også været 4 år om at undersøge min mave/tarme uden at finde noget. jeg bad da om en anden mening fra andet sygehus silkeborg og de fandt noget og 3-4 uger efter var jeg på toppen. lad os lave et sted hvor borgern kan se og få hjælp til at undgå disse sygehuse. livet er for kort til dumme fejl

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, det ville da være interessant. Men jeg læste, et eller andet sted, at nogle sygehuse var gode til en ting og andre til noget andet.
    Så man kan sikkert kun fortælle, hvis noget er godt eller noget er gået skidt om den bestemte sygdom, det omhandler.
    Og så må man heller ikke glemme, alle kan lave fejl, det er jo menneskeligt, bare de så ville være rare at indrømme det og man fik en undskyldning.

    Men at du ikke kan skifte sygehus forstår jeg ikke. Det kunne jeg og jeg gjorde det. Ganske vist lød vedkommende lidt overrasket, da jeg bad om at få overflyttet mine papirer til et andet sygehus.

    Jeg ringede bare til sygehuset, sagde mit ærinde og blev stillet om, hvorefter jeg fremførte mit ærinde. Kort efter fik jeg besked fra det sygehus, jeg havde valgt.
  • Indstillinger
    hej alle(:
    jeg har nogen mavetarm problemer og noget med benene som kan
    være neurologisk eller ha en sammenhæng med maven.
    kan det passe at alvorligt vitaminmangel og andre stoffer,
    kan skade nerverne? -for jeg har mangel på meget af det. b.la os
    b 12, d vitamin.
    men det jeg egentlig ville frem til er om jer her på nd,
    kender nogen eller et godt hospital indenfor mave tarm problemer, neuroligisk sammenhænge?
    håber desperat på svar. jeg er selv på roskilde hospital..
    jeg er trods alt lige fyldt 16 år, jeg går ik i skole på grund af at jeg er syg!

    hilsen marie.
Log in eller Registrér for at kommentere.