Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp min kæreste mener ikke vi dyrker nok sex!

Redigeret 24 oktober, 2015, 16:07 i Åben debat om sex
Hej jeg er 25 jeg har været sammen med min kæreste i lidt over et år, vi havde fantastisk sex og gerne flere gange om dagen og om ugen de første par månder.

Vi bor sammen nu og har besluttet at vi vil prøve at blive gravide.

Min kæreste har nat abrejde og sover det meste af dagen, jeg har et studie job og går i skole.

Vores sex liv ser sådan her ud vi dyrker måske sex lørdag og søndag men ikke mandag også ligger han op til noget tirsdag hvor jeg siger nej også kommer der en kommentar med at nu dyrker vi kun sex i weekenden og aldrig i hverdagen selvom vi ugen forinden måske har dyrket sex 2 gange om dagen.

eller

vi dyrker sex et par gange i hverdagen men når vi kommer til weekenden og jeg siger nej så kommer der en kommentar at vi dyrker aldirg sex i weekenden mere men kun i hverdagen.

Min kæreste vil rigtig gerne have at jeg giver ham et blowjob eller handjob når jeg har min menstruation, hvilket jeg til at starte med synes var oki fordi jeg selv havde lyst men nu kræver han det næsten, og det er jo ikke fordi han gør noget for mig på samme måde for han har jo ikke en periode hvor han ikke lige kan, der med ikke sagt at han ikke slikker mig og sådsn nogen ting men han gør det kun hvis han får sex ud af det og han forstår ikke at jeg ikke altid gider give ham et handjob/blowjob når jeg ikke får noget ud af det.

Det skal lige siges at jeg prøver virkelig at ligge op til mere sex men jeg er ikke særlig god til det og halvdelen af gangne fatter han ikke mine hint og jeg gider ikke bare sige lad os gå ind og dyrke sec ligesom han nogen gange gør, da det overhovdet ikke tænder mig.

Vi diskutere det her en del og har prøvet at snakke om det men hver gang går der 14 dage til en måned så er vi samme sted igen og han vil nu ikke snakke om det mere fordi han ikke kan finde nogen løsning og han mener vi bare må acceptere at vi ikke dyrker så meget sex mere men det har jeg det svært med for jeg elsker ham virkelig højt og nyder at have sex med ham, jeg er bare tit meget træt da jeg kun får 5-6 timers søvn hver nat og nogen gange mindre og jeg tror ikke han forstår at jeg er træt.

Det sidste der er sket er at vi dyrkede sex i lørdags jeg lagde op til noget søndag men der var ikke tid for han skulle på arbejde mandag var der ingen af os der lagde op til noget, tirsdag lagde jeg mig syg med feber og ondt i halsen og det gjorde jeg også igår og alligevel ligger han op til noget selvom han ved at han bliver afvist når jeg er syg, det er som om han ikke kan sætte sig i mit sted og jeg har virkelig prøvet at snakke med ham men det er som om det går ind af det ene øre og ud af det andet.

Han er virkelig en super sød fyr og jeg elsker ham virkelig højt - men jeg håber der er nogen der kan hjælpe ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Peddy,

    Jeg har nu prøvet at læse dit indlæg nogle gange, og kan ikke helt gennemskue problemet. Iflg. overskriften er din kæreste utilfreds med, at I dyrker for lidt sex, men som det fremgår, så er du heller ikke helt tilfreds?

    Det er nok de færreste par, der kan holde ”gejsten” fra de første berusende måneder, hvor man bare har lyst hele tiden, og hvor alt kan lade sig gøre. Det er helt almindeligt at den yderst aktive sexlyst fra starten falder lidt med tiden, men hvor jeg måske ser jeres problem er, at I har lidt svært ved at ”ko-ordinere” lysten. Når den ene har lyst har den anden mindre lyst og omvendt, og det er der sådan set ikke noget mærkeligt i, når I samtidig lever et liv med hver sin døgnrytme; din kæreste arbejder om natten, du om dagen. Din kæreste har ret i, at I må erkende, at I ikke har den samme lyst som i starten, men det betyder ikke, at I så elsker hinanden mindre, men at I forhåbentligt også har andre måder at vise jeres kærlighed på i dagligdagen? Og så har jeg lidt svært ved at forstå, at du sover så lidt? Det er bestemt ikke fremmende for en lyst; er det noget, du kan gøre noget ved, for det er da i det hele taget ikke godt for dig at få så lidt søvn?

    I har ligeledes lidt problemer med at aflæse hinandens måder at lægge op til sex på. Jeg tror, det måske er det, I skal sætte jer og tale sammen om.

    Og nej, jeg synes ikke, det er rimeligt af din kæreste at nærmest forlange af dig, at du skal give ham sex i de perioder, hvor du ikke selv kan være med. Jeg kan godt forstå, at det irriterer dig, at han ikke vil give dig uden modydelse, og det skal I da også tale om, men er der nu noget forkert i det, hvis han giver dig, og du bare er den nydende part, og så han lige slutter af med at ”hoppe på”? Er det nu i grunden alligevel ikke hyggeligt nok? Også selv om det så betyder at han får noget ud af det alligevel?

    Når I nu forhåbentligt snart får barn, så vil jeres sexliv blive endnu mere trængt, hvorfor det er ret så vigtigt, at I har talt disse ting ordentligt igennem, og lærer at tage de rette hensyn til hinanden og lærer at læse hinandens signaler ordentligt – måske du skal øve dig i at være lidt mere direkte, når du vil lægge op til sex, eller han skal øve sig i at læse dig lidt bedre, for det er da noget hø, hvis I begge har lyst, men ikke kan finde ud af at udtrykke det for hinanden, og ender med at føle jer afvist – begge to.
  • Indstillinger
    nu ved jeg at indlægget er ret gammelt, men det kan være det er til gavn for andre. Kan varmt anbefale at oprette en profil på http://sex-debat.dk der kan stille alle de spørgsmål man vil og der er altid nogle rigtige gode svar og hjælp at hente derinde, folk er søde og forstående.
Log in eller Registrér for at kommentere.