Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ingen orgasme til mig :S

Redigeret 23 september, 2009, 04:29 i Kvindelige sexproblemer
hej jeg kan ikke få orgasme, hverken når jeg har samleje eller med mig selv, når jeg kommer til et hvis punkt bliver det bare ubehageligt når jeg går det selv eller ved oralsex. men har slet ikke ret meget følelse i når jeg har sex , er det normalt og hvad kan jeg gøre ved det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er sikkert rigtigt mange kvinder, der ikke kan få orgasme med mindre, der er en hel del andre faktorer inde. For mit eget vedkommende har jeg aldrig fået orgasme, hvis ikke der også var dybe følelser involveret. Det der med lige at gå i byen og finde en partner for lidt sjov har ganske enkelt aldrig tiltalt mig - jeg har da prøvet, men når jeg nu ikke får noget ud af det, så kan det jo være lige meget. Ligeledes har jeg heller ikke fået orgasme de første gange i et nyt forhold. Der skal være nogle dybere følelser, og der skal først og fremmest være opbygget noget tillid.

    Der er ofte også en hel del præstationsangst inde over, og hvis man allerede starter med at være nervøs for, om man nu gør det godt nok, så siger det sig selv, at man så ikke slapper af, og hvis ikke man slapper af, så kan man heller ikke gå ind i nydelsen.

    Sådan er vi så forskellige mht at turde blotte sig selv totalt. Jeg kunne forestille mig, at du måske har det nogenlunde på samme måde. Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, og om du har prøvet det helt tætte kærlighedsforhold.

    Jagten på orgasmen er ligeledes ikke så smart; hvis du prøver selv med det ene formål, at nu vil du altså have den orgasme, så går det galt. Når du kæler med dig selv, skal du også være meget tændt, og du skal kæle for dig selv så længe, du virkelig nyder det - i det øjeblik, det ikke længere er en nydelse, men går over i irritation, fordi nu må det "pokkermig" gerne komme, så er løbet kørt, og det lykkes ikke.

    Muligvis vil du få glæde af at gå til noget afspænding, da netop det at turde "slippe tøjlerne" bestemt kan have noget at gøre med spændinger i kroppen.
Log in eller Registrér for at kommentere.