Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

spændinger i baghovedet

Redigeret 30 september, 2009, 09:58 i Åben debat om hjernen
hej. håber at i kan hjælpe mig, da jeg tror at det er kræft.
et par gange om måneden sker det at, det ligesom spænder i mit baghovedet, skiftes vis ventre og højre side. det vare ca. 2 sek hver spænding, det føles ligesom at man gokker hovedet op i noget hårdt. det forkommer 10-20 gange om dagen, med ca 14 dages mellemrum. Efter spændingen er væk efter de 2 sek gør det ikke ondt mere, indtil den næste kommer. jeg ryger 20 smøger om dagen, løber 2 gange om ugen. jeg arbejder i forsvaret. bliver ikke udsat for høje lyde eller ligne. og har ikke slået mit hoved på noget, hvis det kunne være grunden.

mvh jon thomsen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Jon!
    Altså hvis du går og frygter at det kan være hjernekræft, så skulle det forekomme at du havde knaldende hovedpine uafbrudt hver dag. Men du skal selvfølgelig have det tjekket hos en neurolog hvis du tror det kan være det.
    - Jeg er selv under udredelse hos min læge og venter på at komme til neurolog da jeg har hovedpine hver eneste dag og har synsforvirring, så jeg tror helt klart at det ville være voldsommere hvis det var kræft du har..

    Det kan jo altid være nogle muskler i din nakke som får dig til at få de spændinger, hvis der sidder noget i klemme, eller også kan man jo godt få hovedpine og spændinger af at ryge, kan jeg også selv godt få af det engang imellem!

    Håber det kunne hjælpe lidt, men synes da bestemt at du burde gå til lægen og få det undersøgt!

    MVH Linnea
  • Indstillinger
    okay. det vil jeg prøve og gøre, ville bare være dejligt hvis der nogen der havde prøvet det samme som jeg.

    men mange gane tak
Log in eller Registrér for at kommentere.