Euthyrox
Sidste gang jeg var på skadestuen med alle mine symptomer, kom der en læge fra endokrynologisk afdeling, og sadge at der er andre muligheder i stedet for Eltroxin, men det må du snakke med dem når du skal til kontrol næste gang.
Til kontrol vil de slet ikke diskutere om det.
Men nu har jeg bestilt på Goldpharma uden recept. Der var et felt hvor man kunne krydse "uden recept" af.
Tror I den kommer igennem?
Jeg har det stadigvæk aht. Har hellere ikke kunnet sove om natten i forgårs og i dag.
Måske har min 1,5 års døvnskab svækket mig - dvs efter operationen i foden hvor jeg lå på sofaen hele tiden. Men det er svært nu.
Kan man ikke få en erstatning fot Levothyroxin, altsa en anden pile med et andet stof mod for lavt stofskifte?
Mvh Adam
Til kontrol vil de slet ikke diskutere om det.
Men nu har jeg bestilt på Goldpharma uden recept. Der var et felt hvor man kunne krydse "uden recept" af.
Tror I den kommer igennem?
Jeg har det stadigvæk aht. Har hellere ikke kunnet sove om natten i forgårs og i dag.
Måske har min 1,5 års døvnskab svækket mig - dvs efter operationen i foden hvor jeg lå på sofaen hele tiden. Men det er svært nu.
Kan man ikke få en erstatning fot Levothyroxin, altsa en anden pile med et andet stof mod for lavt stofskifte?
Mvh Adam
Kommentarer
Jeg troede ikke man kunne bestille dem i Sverige og så få dem med posten.
Der stod da et eller andet sted, at man ikke måtte indføre dem i landet ? Goldpharma er da fra Sverige ikke ?
Eller passer det ikke ?
Mange hilsner fra Gypige
Pillerne er lovlige at indføre i Danmark ved køb over internettet, så vidt jeg har tjekket på Lægemiddelstyrelsens hjemmeside.
Hilsen
Lone
Nu har jeg fået dem efter en uge. De er fra Goldpharma og sendt fra Grækenland - tror jeg - underlige bogstaver.
Er der nogen der har prøvet dem? Er der noget thyroxin i dem:-)
Mvh Adam
Euthyrox indeholder thyroxin.
Her er link til producentens lægemiddel-information:
http://www.thyrolink.com/servlet/PB/men ... index.html
Hilsen
Lone