Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hyppig Tissetrang

Hej!
Har nu i en uge haft smerter over lænden, det er nu holdt op. Efter et par dage med smerter kom min menstruation. Samme dag som jeg får den, får jeg om aften feber, influenza med værken i hele kroppen, ubehag, tung i hovedet osv. I disse dage har jeg derudover haft en øget tissetrang, følesen af at skulle tisse rigtig meget, men egentlig ikke skulle det og en følelse af ikke at kunne tømme sin blære - den underlige fornemmelse føles som om den starter ved skambenet og går ned til underlivet. Jeg tænker nu om det kan være en infektion? Måske en blærebetændelse, nyrebetændelse eller andet?
Håber der er nogen som har nogle gode råd, som måske kan sige om det er noget der skal tages alvorligt eller noget som går over af sig selv.

På forhånd tak!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har selv haft blærebetændelse ALT for mange gange desværre, så ved hvor ubehageligt det kan være.

    Men det du fortæller lyder ikke helt som blærebetændelse. Gør det ondt når du tisser? svier det? Det plejer det nemlig at gøre.

    Normalt kan hyppig tissetrang også være tegn på graviditet(men nu siger du jo selvfølgelig at du har menstruation) så det er lidt svært at vide.
  • Indstillinger
    Kunne godt lyde som nyrebækkenbetændelse. Du må til lægen efter antibiotika ( har selv lige haft det)! God bedring.
Log in eller Registrér for at kommentere.