Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

utro med hans x, mens jeg er gravid !!!!

Redigeret 22 september, 2009, 13:13 i Utroskab
hej..
jeg mødte en af mine gamle barndoms venner/kæreste, her for nogle mdr siden..
og det tog ikk lang tid før gnisten var der igen, og vi blev forelsket, og fik et forhold. og alting gik osse rigtigt godt, lige indtil han tog hjem en lørdag for at hente lidt småting, (han bor på lolland og jeg på sjælland) for at komme igen om mandagen, da vi havde ferie og rigtig skulle hygge.
jeg kunne ikke få fat i ham om lørdagen efter han var kørt, og hele søndagen kunne jeg heller ikke, så jeg tog til hans far for at hører om han havde hørt noget fra ham, var jo nervøs for om der var sket ham noget,hans far ringet mens jeg var der og jeg snakket selv med ham, han sagde at han havde det rigtigt dårligt, og måtte havde lidt tid alene, så det fik han..
dagende gik og jeg hørte næsten intet fra ham :(
så jeg besluttet mig for at tage ned til ham med hans ting..
og hvem åbnet døren da jeg banket på, det var hans x......
ja så kunne jeg jo bedrer forstå jeg ikk hørte fra ham..
nu er problemet bar at jeg står tilbage her og følger mig godt dum.
og så er jeg gravid med hans barn...
og jeg ved slet ikk hva jeg skal stille op.
har fortalt ham jeg er gravid og vi havde aftalt vi skulle mædes en dag, men har ingenting hørt fra, såå det er ikk så nemt....

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg spekulerer lidt på, om den X overhovedet har været en ekskæreste, om hun egentlig har været der hele tiden – simpelt hen, at det så er med dig, han har været utro?

    Nå, det er nu uvæsentligt, det vides jo heller ikke, om der også figurerer flere hemmelige kvinder i hans liv – det korte af det lange er, at du nok ikke skal forvente, at ham her er en du skal regne med, vil være nogen særlig stabil far for dit barn, når man kan opføre sig så svigefuldt. Det er jo ikke kun dig, han har svigtet – han har så tydeligt også svigtet den anden kvinde, der sikkert heller ikke har anet noget om dette dobbeltspil.

    Jeg er absolut ikke tilhænger af abort, ved heller ikke, om det er for sent nu, men du er nok desværre nødt til at indstille dig på de barske kendsgerneninger, at det her er noget, du skal klare selv. Jeg kan undre mig over, at du er blevet gravid så hurtigt i et nyt forhold, men det er du blevet, hvorfor det er der, du bør koncentrere dine kræfter og der, du skal tage dine beslutninger.

    Jeg ved godt, det lyder lidt barskt, men det hjælper desværre ikke dig, at der ”drysses sukker” ud over dette her, og en mand, der i den grad kan køre sådan et dobbeltspil, får du ikke noget som helst fornuftigt ud af. Det kan da godt være, du kan vinde ham tilbage, men tror du selv, du nogen sinde vil få et fornuftigt tillidsfuldt forhold? Der kan naturligvis være mange andre faktorer inde her, men jeg kan kun forholde mig til det, du har skrevet, og der lader det til, at du hurtigst muligt skal opgive ham totalt.

    Jeg er ked at at lyde så hård, jeg ved, det ikke er nemt, men det er dig, der skal videre og dig, der er gravid, og derfor dig, der skal tage de hårde beslutninger – intet tyder desværre på, at der er hjælp at hente fra hans side. Han lader jo bare være med at høre fra sig, selv om han ved, hvad han har gjort mod dig.

    De bedste tanker
  • Indstillinger
    hej lotte,.
    tak for dit svar.
    ja det er tidligt at jeg er blevet gravid, det var heller ikk plandlagt,
    og ja jeg er selv imod aborter, men det er ikke for sent endnu, er 8 uger henne nu, ved godt at jeg kommer til at stå alene med det, men det er bare så svært, det er første gang jeg er gravid og kan slet ikke finde ud af hva jeg skal gøre.
    og ja han har lavet en rigtig sviner overfor mig, jeg synes bare det er utroligt at nogle mennesker kan være så ligeglade og kolde, vi har kendt hinanden i 10år, så forstår det ikke.
    det væreste er bare at jeg har så utroligt svært ved at give slip på ham, det piner mig. for kan jo i virkeligheden godt se at han slet ikke er det værd og jeg fortjener så meget bedrer.
  • Indstillinger
    Kære Jeanette,

    Selvfølgelig har du følelser her - ellers stod du ikke i den situation, det ved jeg, men du er desværre nødt til, inden for ganske få dage, at tage nogle ret så voldsomme beslutninger, for selv om det gør aldrig så ondt, er du også nødt til at forholde dig til, at han altså ikke er det, du troede, hvorfor du ikke må bruge tid på at forvente, at han måske bliver "god igen".

    Jeg håber meget for dig, at du har et godt netværk omkring dig. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men kan du tale med dine forældre? Er der nogle gode venner eventuelt kolleger, der kan give dig noget konstruktiv støtte? I sådanne situationer kan man heldigvis ofte opleve, at hjælpen kan komme fra steder, man slet ikke havde ventet.

    Jeg - og forhåbentlig andre - vil gerne "tale" med dig her, men du har brug for nogle mennesker tæt ved dig - og det har du brug for, ligegyldigt hvilken beslutning, du kommer frem til.

    Mange varme tanker
    Lotte
Log in eller Registrér for at kommentere.