Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bliver tissetrængt under sex

Jeg har et problem, som ikke gør det særlig behageligt at have sex.
Når min kæreste er oppe i mig, er det som om han rammer et punkt,
der gør at jeg bliver tissetrængt.
Nogen der kender noget til det?
Det er ikke så behageligt, da jeg så hverken kan få orgasme, og samtidig bare venter på at han kommer, så tragen kan forsvinde.

Kommentarer

  • Indstillinger
    har prøvet det , sørger for altid at gå på toilettet inden, men det er ikke altid tiden er til det
  • Indstillinger
    Har det på samme måde ( dog kun en gang imellem - hvorfor ved jeg ikke)

    Det føles lidt som om at han trykker direkte på blæren, ret ubehageligt. Jaah, gå på toilettet før hvis du har mulighed, måske vil det hjælpe lidt.
  • Indstillinger
    jeg har det på det samme måde, alt afhængig af sillingen. men det hjælper at prøve at tisse før...
  • Indstillinger
    Det er jo svært at beskrive helt nøjagtigt, hvordan følelsen er, men jeg tænker lidt på, om du/I rent faktisk har prøvet at give los/slappe helt af? Og hvad er der så sket? Har du/I så virkelig tisset ud over det hele?

    Jeg spørger sådan, for jeg har også nogle gange haft den følelse, men har så prøvet netop at slappe af og det har så medført, at jeg bestemt ikke har tisset, men netop kort efter der i mod fået en særlig god orgasme. Jeg kan naturligvis ikke vide om netop min følelse er magen til andres, men jeg har bestemt følt stærk tissetrang.

    Som nævnt - det er svært at beskrive noget sådant på skrift, men mit forslag er at prøve en gang, at lade "stå til", slappe helt af, gå ind i nydelsen - og så se, hvad der sker.

    Jeg mener - katastrofen er vel ikke værre end en omgang vådt sengetøj, læg evt. noget plastik under lagnet og jeg går da ud fra som givet, at dette er noget du/I har talt med kæresten om, så mon ikke han med stor sandsynlighed gerne vil være med til at gøre forsøget?

    Jeg håber nogen vil melde tilbage
  • Indstillinger
    Hej ..
    Nu kender jeg en der er gynægolog. Jeg havde det samme problem, da jeg var sammen med min eks. Hun beskriver at det er måden fyren på en eller anden måde støder ind i dig. Men også måden han rammer din klitoris på.
    Nogle piger oplever orgasme som om de skal tisse. Men du hvis du "presser", f.eks. når du kommer, vil du ikke tisse med det samme, da din krop er "indbygget" til at skulle kunne reagere og skelne mellem tis og orgasme.
    Men som de andre også har sagt, så sørg for at have tisset inden - det er altid en god ide.
  • Indstillinger
    Hej :) Jeg er en pige på 17 år som har været sammen med min kæreste snart i 2 år ;) Jeg har det præcis på samme måde! :) Og den følelse kommer inden at jeg får en orgasme ;) Så bare slap af og nyd det ! :)
Log in eller Registrér for at kommentere.