Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smertefuld

Redigeret 21 september, 2009, 15:34 i Åben debat om sex
Hej alle sammen
jeg er en knægt på 18 , der havde sex for første gang , for ikke så længe siden , men jeg synes virkelig det gjorde pisse ondt , hende pigen jeg var sammen med var ikke jomfru ,
hver gang jeg skulle ind i hende på min forhud revet tilbage, hvilket jeg synes der gjorde pisse nas , men det blev lidt bedre jo flere gange vi gjorde der om natten , men stadig ikke noget jeg virkelig kunne nyde, jeg brugte condom .

jeg kunne bare ikke komme på grund af smerten

Jeg troede kun første gange gjorde ondt på piger? ,

Jeg håber i kan hjælpe mig !

tak på forhånd.

Det var i torsdags , om jeg er stadig væk øm , er det normalt? vi gjorde det da godt mange gange og på forskellige måder.

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej theone
    det lyder som om du kunne have lidt snæver forhud... og at det er derfor det gjorde ondt.
    Gå til din egen læge og få det tjekket... måske kan det klares med noget salve :-)
  • Indstillinger
    Tak for dit svar ,
    tror jeg skal ha lavet en tid så.

    Den er squ stadig væk lidt hævet ,
    vi havde også sex her i nat , der gjorde det ikk så ondt , men stadig rimelig ondt .


    men det salve du snakkede om , skal man så bare smører det på ? eller ?
  • Indstillinger
    Hey igen

    efter jeg har læst på nettet om forhud forsnæring , er ja sikker på at jeg ikke har det,

    det her er første gang jeg nogen sinde har prøvet , har aldrig haft en ømt pik hovede før nu.

    og har altid kunne rykke mit forhud tilbage , uden problmer og uden smerte.

    måske kan det være noget andet?
  • Indstillinger
    hvis der ikke er noget anderledes at se på din forhud, tror jeg nu nok du kan have lidt forsnævring alligevel.
    Det sker man først mærker det når man går heftigt til den med en ny kæreste ;-)
    foreslår stadig en tur til egen læge
Log in eller Registrér for at kommentere.