Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Til piger på 14 - 16 - hvad synes i ??

hejsa ville bare gerne høre om hvordan i synes en dreng skulle se ud for at se godt ud.
også hvis i vil svare på om i synes det er godt eller totalt klamt, at jeg er glatbaberet dernede

hilsen dreng på 15
på forhånd tak

Kommentarer

  • Han skal sætte sit håt, måske en ørering hvis det passer drenge og super sejt moderne tøj.
    Jeg synes det er godt at du barber hårene af dernede, fordi der er virkelig klamt hvis en pige giver blowjob og hun får hårene ind i munden.
  • ja sæt håret med lidt voks så det stritter men ikk overdrevet meget. og måske en smart hue .. og lidt hænge røv men ikk overdrevet og så mode tøj ..og måske en diamant øre ring i det ene øre og ja det godt du glat
  • Så man kan bare se godt ud og være et røvhul?
  • Min søde ven :)
    Jeg forstår din usikkerhed, men hvis du virkelig vil udstråle selvtillid, så gå i det tøj og gå med de ting, du selv synes er flot og fedt. Vær dig selv :)
  • ved du hvad... du kan være nok så lækker, men ingen vil se det, hvis du ikke selv udstråler charme og selvsikkerhed :-) så ja, gå i det tøj som du syntes er fedt, sæt dit hår på den måde du syntes klæder dig, og vis, at det er sådan DIN personlighed er! Udstråling, god humor, intelligens og empati er meget vigtigere, end om du har de rigtige mærker på! :-) og by the way... glat er fint. Men hvis DU vil ha' hår dernede, så behold dem! eller barber dem af hvis DU vil være glat...! Den rigtige pige, der er forelsket i dig, vil være fløjtende ligeglad! :-)
    Bare et par gode råd fra en "gammel" 25 årig... men man lærer sgu lidt med årene! hehe
Log in eller Registrér for at kommentere.