Hjem Mænd Mænds sygdomme

Underligt problem med penis

Redigeret 16 september, 2009, 10:41 i Mænds sygdomme
Jeg er en dreng på 16år, der har spekuleret på om hvorvidt jeg havde et relevant problem. Problemet er kort sagt at der kommer blod ud igennem penis, typisk efter at jeg har været på toilettet. Det føles som om at der er et slags sår inde midt på penis, dvs. halvejds ude i urinrøret. Og hver gang jeg så tisser, er det som om at det går imod dette sår, hvilket nogle gange skaber en ret stor smerte i penis.

Jeg vil sætte stor pris på at få nogle gode svar på mit problem, da det er noget jeg har undret og lidt over i en del år nu.

P.S. Hvis jeg ikke har masturberet i en lang periode, har det en tendens til at dulme omfanget af problemet. Så jeg ved ikke om det hænger sammen med noget?

Kommentarer

  • Jeg synes, du skal ringe til lægen i morgen tidlig mellem 8 - 9. Der skal ikke komme blod ud af penis, overhovedet, hos sådan en ung mand som dig.
    Har du haft usikker sex? Det kan svie ved vandladning...men blødning relateret til en klamadydiainfektion tror jeg altså ikke er noget (hyppigt) symptom!?!

    Er der også blod i din sæd?

    Smut til lægen i morgen, så du kan blive udredt.
  • Nej der er ikke blevet udøvet usikker sex, så tviler stærkt på klemydia. + Det kun ved urinen der kommer blod ud :/. Og det er ikke altid det kommer, det står på i en uge af gangen, og det virker lidt som at det er fordi der går hul på et sår i urinrøret. Hvilket ville medføre blod i urinet, hvis det bliver ført forbi såret.
Log in eller Registrér for at kommentere.