Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Måske nedsunken livmoder.???

Redigeret 14 september, 2009, 15:46 i Åben debat for kvinder
Hej

Jeg har en lang historie med smerter og sygdomme i underlivet, det har været forskellige smerter siden jeg var teenager.
Først havde jeg muskelknuder overalt i underlivet, så fik jeg senere HPV og derefter kræft celler som de heldigvis fik fjernet inden de spredte sig i vævet, det gjorde de via 2 keglesnit og intensiv medicinsk behandling.
Derefter fik jeg problemer med min slimhinde vokser nedad i livmoder halsen og giver pletblødninger og smerter, den har jeg fået brændt 2 gange.
Derefter fulgte en periode med cyster på æggestokkene, det lader til de holder sig væk nu.

Derefter kommer mit nuværende problem som læger bare ikke kan finde en forklaring på.
Jeg døjer næsten dagligt med svære eller mindre smerter i underlivet og på venstre side af skeden. Samtidig med smerterne hæver jeg meget op (ligesom når man har mange store cyster)
Jeg er blevet undersøgt for cyster af alle slags ved scanninger, jeg er blevet tjekket via biopsier for nye celleforandringer, jeg har fået alvet en kikkertoperation hvor der var noget dårligt væv på bagsiden af livmoderen, som de tog væk og undersøgte med stærk mistanke om endometriose.
Men nej det var heller ikke endometriose, eller læger siger at det måske kan have været det, da de mener det kan komme og gå i vævet.
Men de er stadig igang med at prøve og udrede mig, problemet er bare at de er løbet tør for idéer til hvad det kan være.

Jeg vil meget gerne høre jeres meninger og erfaringer for jer selv og andre i måske kender til, for jeg (og min mand og 2 børn) trænger hårdt til at vi får fundet ud af hvad det er, så jeg forhåbentligt igen kan leve uden smerter og uden at kunne varetage et job uden at blive fyret for for meget sygdom hver gang.

Jeg tænker lidt over selv om det kan være noget med min livmoder, den har altid været meget bagoverbøjet, men jeg er ikke kompetent nok til at vide om det er en reel mulighed.

Hjælp og alle mulige og umulige tanker modtages med kyshånd.

Hilsen den unge kvinde på 29 år.
Log in eller Registrér for at kommentere.