Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp

Redigeret 21 november, 2009, 23:23 i Åben debat om sex
HJÆLP....
jeg kom ind og overraskede min mand han var iført min ene bh... det er nok det eneste jeg ikke kan forholde mig til... hvad er det der gør at han tager mit undertøj på...? jeg kan ikke holde tanken ud om at jeg stadig er gift med ham og vi bor sammen... jeg har 2 børn med ham og dyrker temlig meget sex med ham.... og nu viser det sig at jeg slet ikke kender ham...
EN ELLER ANDEN HJÆLP MIG::::!!!!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, jeg ved heller ikke, hvordan jeg ville reagere - det vil jeg være ærlig at indrømme.

    Men - jeg har dog ind i mellem set nogle TV-udsendelser om netop transvestitter, og jeg finder at det mest kendetegnende netop er, at de altså ikke ellers er seksuelle afvigere - hvis man kan bruge det udtryk. Lige netop den trang til kvindetøj er speciel, men så vidt jeg ved, har det intet med dig eller jeres sexliv at gøre, og han har med stor sandsynlighed heller ikke homoseksuelle ønsker eller tanker.

    Jeg vil bestemt foreslå dig, at I selvfølgelig sætter jer og får talt igennem, hvad det var, der lige skete her, og hvordan han i grunden føler for det hele. Han er med stor sandsynlighed også selv ret så pinligt berørt over denne trang, som han garanteret igennem mange år har forsøgt at undertrykke.

    Og så vil jeg foreslå, at I sammen finder ud af, om ikke der findes en eller anden forening eller måske et sted, hvor der er rådgivning for netop disse ting. Det er jeg ret sikker på, der gør, for den trang er der faktisk nok flere mænd, end man aner, der har. Søg f.eks. på nettet under transvestitter - der vil så nok poppe en del op; jeg har ikke prøvet.

    Der vil I givet få en helt uvurderlig rådgivning, der vil give både dig - og sikkert også din mand - en bedre forståelse for, om det her behøver være en alvorlig trussel for jeres samliv.

    Held og lykke - og meld gerne tilbage.
  • Indstillinger
    hej fortvivlede
    forstår glimrende din forvirring... og tænker så, at mange har fantasier og lyster, som ikke nødvendigvis deles med partneren, mon du ikke også har prøvet det?

    Dernæst at lysten til at iklæde sig kvindetøj er en ret "uskyldig" erotik - som jo i hvert fald ikke går ud over andre. Måske noget, man enten kan lade partneren dyrker lidt for sig selv eller gøre til noget fælles pirrende.
    Bare man får lavet fælles aftale om rammerne for dette...

    I den sidste ende handler det om følelser hos jer begge - om du kan finde dig til rette med en mand, der både begærer dig og måske tænder på kvindetøj...
    Håber det lykkes for jer :-)
  • Indstillinger
    hej alle tak for jeres svar...
    jeg har taget snakken med ham og han siger at det var første gang og det bare var fordi han ville prøve det....
    jeg er kommet dertil at jeg kunne ikke leve med det da jeg så det 2 gang....
    så nu er vi sepereret... i mit hoved er det ikke noget man gør... der er en grund til at det ikke er mænd der har bryster... men jeg takker for jeres gode indslag..
    hilsen denfortvivlede86
Log in eller Registrér for at kommentere.