Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er i tvivl om graviditet

Redigeret 21 september, 2009, 09:35 i Snart gravid
Jeg har haft sex med min kæreste uden kondom, og vi har for så vidt prøvet at undgå at han skulle komme i mig. Men jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om der på nogen måde er kommet sæd op alligevel.

Jeg er 4 dage over min menstruation, og har smerter i ryggen, maven og kvalme nogle dage om ugen.
Bør jeg være bekymret allerede?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Med en sådan metode synes jeg da bestemt, det vil være meget fornuftigt lige at tage en graviditetstest.

    Der kommer masser af sædceller ud af manden længe før han selv mærker noget til udløsning.
  • Indstillinger
    Okay, der er også gået 5 dage nu uden mens.

    Mange tak!
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg ville også blive tjekket, hvis jeg var dig. Enten selv tage en graviditetstest eller få din læge til at gøre det.
    Det er aldrig godt nok, at fyren trækker sig ud, inden han kommer. Man kan sagtens blive gravid alligevel.
    Mvh Solskin23
  • Indstillinger
    Hvis jeg var dig, ville jeg blive tjekket, også selvom din menstruation ikke var forsinket.
    Det betyder ikke altid noget, at ens menstruation er forsinket - dette kan også skyldes stress osv., og for nogle piger/kvinder er menstruation bare mere uregelmæssigt end hos andre.
    Men når I nu HAR haft ubeskyttet sex, vil jeg råde dig til at få tjekket, om du er gravid.
    Mvh Solskin23
  • Indstillinger
    der er gået 11 dage nu - og jeg har stadig ikke fået min menstruation.
    Jeg har dog taget en graviditetstest som var negativ..

    Jeg forstår det ikke????
  • Indstillinger
    Naturligvis er du lige lidt vel meget "stresset" over hele det her, hvilket sagtens kan påvirke din cyclus, men jeg synes da du for en sikkerheds skyld måske lige skulle smutte forbi lægen.
Log in eller Registrér for at kommentere.