Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

åreforkalkning

Redigeret 11 september, 2009, 08:15 i Blod og blodsygdomme
hej er en pige på 43år som har fået konstateret åreforkalkning i det ene ben kan ikke løbe eller cykle uden store smerter .. er stoppet med og ryge og får blodtryk og kolesterolsænkende medicin . mit tryk er tå 65mmhg tå 46% og ankel 83mmhg og ankel59% går dagligt med smerter . min læge mener det bliver bedre i løbet af et par mdr. fordi jeg er stoppet med og ryge, men det forsvinder forkalkningen jo ikke af .. er der nogen der kan berolige mig lidt hilsen den urolige

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    En jeg kan anbefale god kur mod forkalkning - har fået den af en ældre dame der lider meget af hjertekrampe og den ER afprøvet og den VIRKER !

    30 pillede hvidløgsfed findeles i en blender sammen med tre modne økologiske citroner med skræl. Citronerne skæres i strimler inden de blendes.
    Grøden tilsættes liter kildevand og bringes i kog. Efter et kort opkog lader man grøden stå og køle af, hvorefter saften sies fra og kommes på flaske. Eleksiren opbevares i køleskabet.
    Drik 3 centiliter "livseleksir" to timer før eller efter aftensmåltidet i tre uger. Hold en pause på tre uger og gentag kuren.
    Prøv at søge på nettet så kan du finde flere oplysninger om kuren.
    Kh LH
Log in eller Registrér for at kommentere.