hej Kirsten
vil starte med at sige at jeg ikke har en stofskifte sygdom, men derfor kan man vel godt have en mening om denne læges udtalelser ?
Hun kunne lige så godt have kaldt jer "simulanter" "hypokondere" el lign.
De der laver medicin fortæller ikke altid alle bivirkninger, viser historien jo desværre for mange af os,har selv haft bivirkninger af anden medicin som ikke var opgivet.
Som hun fremstiller det lyder det som om I lider af en" masse psykose" at I har hidset hinanden op til at mærke bivirkninger, håber virkelig hun er fejl citeret !!!
Hilsen og god weekend
Dowling
Hvor bliver jeg dog utrolig harm over Birthe Nygaard udtalelser. Ja, hun burde have en stofskiftesygdom - hun ved på ingen måde, hvad hun taler om.
Vi simulerer på ingen måde, de bivirkninger som ny Eltroxin har givet os. Grr... Vi får det ikke dårligere, grundet at vi læser om dette. Hun skulle virkelig have én over næsen!!!!!!!
Jeg er virkelig spændt på Lægemiddelstyrelsens test af ny Eltroxin....
Ja jeg sir det samme som jer -tænkte da jeg læste det "hun er og skulle være vores "mand" i lægelig henseende -Vi lyder som en flok sociale tabere der har en sygdom med meget forringet livskvalitet og hidser hinanden op på netdoktor
Stakkels de pt der har hende som overlæge med det menneskesyn -vorherre til hest ...arrogante læger findes stadig åbenbart -jeg tar' hatten af for de læger der kæmper med deres pt'er og ikke imod dem!!
God weekend
Jeg har d.d. sendt en lan.....g mail til EB. Jeg er stadig harmdirrende over Birte Nygaards udtalelser.
Ja, det er jo en ren latterlig gørelse af vores lidelser og besvær!!!!
Hej Annemarie og Kirsten.
Jeg vil bare lige også sige tak til jer begge to for den store arbejdsindsats
i begge gør for os med stofskifte sygdomme (stor respekt) til jer to dygtige
og næstekærlige piger. Bare i var Endokrinologer hi hi, så så verden anderledes
ud, og jeg mener det.
Ja hold da op ,hvor kan man blive gal i hovedet på sådan en Tompe.
Mon ikke hun BIRTHE NYGÅRD skulle finde sig et andet erhverv med den
arrogante holdning til hendes patienter, som for øvrigt er total fejlvurderet.
Ingen ABSOLUT ingen der ikke selv har en stofskifte sygdom ,ved hvor hårdt
det er, mærkelig ,at hun ikke kan forstå at stofskiftet påvirker alle ens organer,
ergo kan man også få mange forskellige symptomer.og helt ærlig hvem skulle
have glæde af at simulere alle de bivirkninger,min mor har haft det rigtig skidt
siden hun fik ny Eltroxin og her taler vi om en dame der både har haft kræft
og været i flere års hård Tamoxifen behandling efter fjernelse af det ene bryst,
hun er en sej kvinde af den type der aldrig beklager sig.
Jeg håber meget på at Thyroida foreningen giver deres besyv med efter denne modbydelige udtalelse af Birthe Nygård.
Også en stor tak til dig der skrev herinde (kan ikke lige huske dit navn sorry)
men som ikke havde stofskiftesygdom ,men både hjerne og hjerte til at forstå vores problermer med bivirkninger af Eltroxin meget sødt gjort af dig.
Stort Knus HN.
Til alle jer som er ueninge i Birte Nygaard´s synspunkter, både m.h.t. at vi "simulerer" bivirkninger grundet at vi læser omkring dette. Ja, som overlæge på Herlev hospital samt formand for Dansk Thyreoidea Selskab, formår hun ikke engang at lytte til patienterne!!!
Da EB kører på side linjen - vil jeg hermed opfordre alle, som er forargede over Birtes nedladenhed, arrogance og uvidenhed - at skrive til EB.
Jeg mener simpelthen ikke, at hun skal negligere os på denne måde!!!!
Ja, det er ihvertfald ikke noget at sige til, at mange har haft problemer med, at få deres læger og endokrinologer til at forstå vores problem - når Birte Nygaard kan komme med sådanne udtalelser.
Kommentarer
vil starte med at sige at jeg ikke har en stofskifte sygdom, men derfor kan man vel godt have en mening om denne læges udtalelser ?
Hun kunne lige så godt have kaldt jer "simulanter" "hypokondere" el lign.
De der laver medicin fortæller ikke altid alle bivirkninger, viser historien jo desværre for mange af os,har selv haft bivirkninger af anden medicin som ikke var opgivet.
Som hun fremstiller det lyder det som om I lider af en" masse psykose" at I har hidset hinanden op til at mærke bivirkninger, håber virkelig hun er fejl citeret !!!
Hilsen og god weekend
Dowling
Vi simulerer på ingen måde, de bivirkninger som ny Eltroxin har givet os. Grr... Vi får det ikke dårligere, grundet at vi læser om dette. Hun skulle virkelig have én over næsen!!!!!!!
Jeg er virkelig spændt på Lægemiddelstyrelsens test af ny Eltroxin....
K.h. Annemarie
Stakkels de pt der har hende som overlæge med det menneskesyn -vorherre til hest ...arrogante læger findes stadig åbenbart -jeg tar' hatten af for de læger der kæmper med deres pt'er og ikke imod dem!!
God weekend
Ja, det er jo en ren latterlig gørelse af vores lidelser og besvær!!!!
K.h. Annemarie
Hilsen Kirsten
Jeg vil bare lige også sige tak til jer begge to for den store arbejdsindsats
i begge gør for os med stofskifte sygdomme (stor respekt) til jer to dygtige
og næstekærlige piger. Bare i var Endokrinologer hi hi, så så verden anderledes
ud, og jeg mener det.
Ja hold da op ,hvor kan man blive gal i hovedet på sådan en Tompe.
Mon ikke hun BIRTHE NYGÅRD skulle finde sig et andet erhverv med den
arrogante holdning til hendes patienter, som for øvrigt er total fejlvurderet.
Ingen ABSOLUT ingen der ikke selv har en stofskifte sygdom ,ved hvor hårdt
det er, mærkelig ,at hun ikke kan forstå at stofskiftet påvirker alle ens organer,
ergo kan man også få mange forskellige symptomer.og helt ærlig hvem skulle
have glæde af at simulere alle de bivirkninger,min mor har haft det rigtig skidt
siden hun fik ny Eltroxin og her taler vi om en dame der både har haft kræft
og været i flere års hård Tamoxifen behandling efter fjernelse af det ene bryst,
hun er en sej kvinde af den type der aldrig beklager sig.
Jeg håber meget på at Thyroida foreningen giver deres besyv med efter denne modbydelige udtalelse af Birthe Nygård.
Også en stor tak til dig der skrev herinde (kan ikke lige huske dit navn sorry)
men som ikke havde stofskiftesygdom ,men både hjerne og hjerte til at forstå vores problermer med bivirkninger af Eltroxin meget sødt gjort af dig.
Stort Knus HN.
Til alle jer som er ueninge i Birte Nygaard´s synspunkter, både m.h.t. at vi "simulerer" bivirkninger grundet at vi læser omkring dette. Ja, som overlæge på Herlev hospital samt formand for Dansk Thyreoidea Selskab, formår hun ikke engang at lytte til patienterne!!!
Da EB kører på side linjen - vil jeg hermed opfordre alle, som er forargede over Birtes nedladenhed, arrogance og uvidenhed - at skrive til EB.
Jeg mener simpelthen ikke, at hun skal negligere os på denne måde!!!!
Ja, det er ihvertfald ikke noget at sige til, at mange har haft problemer med, at få deres læger og endokrinologer til at forstå vores problem - når Birte Nygaard kan komme med sådanne udtalelser.
K.h. Annemarie