Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

dumme mig

Redigeret 14 september, 2009, 02:50 i Utroskab
Jeg har dummet mig noget så utroligt, har drukket mig fuld, som en allike... Fik Black out og imens har jeg har sex med en fyr, er sket to gange....
Kom bag på mig, da min fyr konfroterede mig med det.... Seriøst kan intet huske, lyder mærkeligt med det er totalt væk.
Nu sidder jeg, så ensom tilbage... Den ene fyr, var selv i forhold, som osse er knust... Min fyr har forladt mig. Føj hvor jeg skammer mig og føler ikke livet er værd, at leve mere.
Har tros alt en søn fra et tidligere ægteskb, jeg skal tage vare om, men føler alt er gået i stå.
Nu er jeg gået på antabus og agter, at kontakte anonym alkoholikker, hvad kan jeg mere gøre?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Lige fundet ud af i aften, at jeg ikke har haft sex alligevel med disse fyre. Det hele er bygget på løgne, for at kællingen kunne score min fyr og det lykkes. Håber snart han gennemskuer hende og finder ud af, at græsset ikke er grønne hos hende, som er hans kusine..... Han vil ikke høre på mig... Hvad gør jeg nu, har 3 der vil vidne imod det, men dem vil han heller ikke tro på....
    Men jeg skal vise ham, at jeg kan ændre mit liv og blive kvinden i hans liv igen.... Skal i dag til møde hos AA (anonyme alkoholikker), for at starte mit nye liv uden alkohol, osse for min dejlige søns skyld...

    Alkomor00
  • Indstillinger
    Til lykke med at du nu er i gang med at komme ud af dit misbrug. Tænk i hele den kamp der venter forude, på din søn der har brug for dig.

    Og når du så er kommet ud på den anden side, så vil du også have overskuddet til at finde dig nogle nye og bedre venner.

    Bedste tanker og ønsker
Log in eller Registrér for at kommentere.