Gener efter jodbehandling
Hej
Jeg har den 14 august fået jodbehandling pga en varm knude.
Jeg er så dårlig nu, ondt over det hele og jeg har det som jeg har influenza.
Min puls er får høj og jeg har muligvis en masse stofskifte hormoner der løber rundt i blodet pga at knuden er ved at blive ødelagt.
er der andre der har haft det skidt efter radio jod behandling????
jeg skal bare tage den med ro derhjemme i 2 uger.
Når jeg tænker på at jeg havde et forholdsvis godt liv for en måned siden så er det næsten ikke til at bære det her.
Øv;-)
kh
K
Jeg har den 14 august fået jodbehandling pga en varm knude.
Jeg er så dårlig nu, ondt over det hele og jeg har det som jeg har influenza.
Min puls er får høj og jeg har muligvis en masse stofskifte hormoner der løber rundt i blodet pga at knuden er ved at blive ødelagt.
er der andre der har haft det skidt efter radio jod behandling????
jeg skal bare tage den med ro derhjemme i 2 uger.
Når jeg tænker på at jeg havde et forholdsvis godt liv for en måned siden så er det næsten ikke til at bære det her.
Øv;-)
kh
K
Kommentarer
Ja, jeg fik også en grim nedtur efter radiojodbehandlingen. To dage efter behandlingen røg jeg akut ind på hjerteafd. med en hvilepuls på 160. Jeg kom heldigvis hjem næste dag, men havde i nogle dage uhyggeligt mange ekstrassystoler, det var meget angstprovokerende. Bagefter fik jeg at vide, at det kunne ske en gang imellem, at man fik det skidt efter jodbehandling, men at de fleste ingen bivirkninger havde. Da jeg senere blev foreslået endnu en gang radiojod, sagde jeg absolut NEJ. Jeg turde simpelthen ikke,
Rigtig gid bedring til dig!!
det jeg hæfter mig ved er at du er i live endnu
det er altid noget
Jeg håbet virkelig det her snart er blevet bedre.
kh
k