Anoreksi og drenge
hej.
er det okay af drenge at for Anoreksi eller ikke okay
der må vel være nogle drenge der får det
er det okay af drenge at for Anoreksi eller ikke okay
der må vel være nogle drenge der får det
Kommentarer
jeg er mor til simon på 16 , som desværre har anoreksi......
det er rigtig svært at være dreng med den sygdom da det nemlig bliver betegnet som en "pigesygdom" min dreng mangler rigtig meget forståelse for hvordan det er at være dreng med anoreksi , så al snak er om uden bleven mens og alle de pige ting ...min dreng har været indlagt nu 4 gange :-( der er ikke særlig meget fokus på drenge med anoreksi desværre , kunne være rart ...så drenge kan blive hørt
vh dorte
hej dorthe jeg er meget interesseret i at høre om din og din søns oplevelse med et liv med spiseforstyrrelse.
hvis i har lyst til at medvirke i et interview til et bachelor projekt på den sociale højskole så er i velkommen til at skrive til mig på saratipsmark@hotmail.com
jeg skriver om behandlingen i det psykiatriske system og i det sociale system for at sætte fokus på emnet drenge med spiseforstyrrelser. vi skal have tabuet væk.
venlig hilsen sara
i kan kan være anonyme
Vi er 2 piger fra Søndermarkskolen Horsens, som går i 9.klasse, og har projekt opgave om anoreksi, derfor ville vi høre om vi kunne få et interview over nettet eller via tlf.
Selvfølgelig anonymt.
Merve_ozcelik_95@hotmail.com
wwwdeb@hotmail.com
Vi vil meget gerne høre fra dig...
Med venlig hilsen
Debbie & Merve