Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

sygdommens betydning for fremtiden

Hej

(Jeg har for lavt stofskifte, haft problemer med Ny Eltroxin i 5 mdr og nu 3 uger inde i Levaxin uden bedring er jeg skiftet tilbage til Thyroxin (faas i Hong Kong) som jeg foer var stabil paa i 3 aar.)

Nu sidder jeg her og kigger lidt rundt i jeres indlaeg og foeler mig mere og mere flad og nedtrykt... Ved godt at det er et symptom paa mine bivirkninger af ustabilt stofskifte saa jeg proever at bevare roen...

Men jeg foeler mig i forfald for tiden.. og begynder nu at frygte om stofskiftesygdommen traekker andet med sig i koelvandet... er der nogen af jer herinde som har kigget paa hvilke konsekvenser vores sygdom har i det lange loeb??

Eller burde man ikke taenke saa langt?

Kommentarer

• Kære Heidier.

Dette er godt nok ikke svar på dit spørgsmål - men da jeg ikke kan finde Thyroxin på nettet, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilke tilsætningsstoffer der er i Thyroxin ell. om du har et link?? Er det den samme som vores gamle Eltroxin??

Ja, jeg led også utroligt meget på "ny" Eltroxin - dette er helt ubeskriveligt!!!
    Jeg har haft en del præparatskift - hvor jeg bl.a. også fik Levaxin (hvilket mit sygehus fik udleveringtilladelse til). Denne tog jeg i 5 uger - fik det også dårligt på denne - hvorefter jeg gik over til tbl. Euthyrox. Dette fungerer fint for mig.

Min tanke falder igen på talcum. I "ny" Eltroxin og Levaxin er der tilsat talcum. Er det mon dette tilsætningsstof, som mange stofskiftept. ikke kan tåle??

Rigtig god bedring.

K.h. Annemarie
Log in eller Registrér for at kommentere.