Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Udskrabning/brunt udflåd

Redigeret 6 september, 2009, 11:59 i Åben debat for kvinder
Hej!
Jeg har været igennem hård oplevelse i sidste uge fra 25.-28 august, hvor jeg begyndte at bløde. Har ringet til min egen læge 2 gange og til vagtlæge 2 gang før jeg fik endelig overtalt dem at de skal se på mig..
Natten til 28 august oplevede jeg stærke smærter i livmord og ryggen...havde panisk angst at komme på wc fordi jeg torede fostret vil falde ud eller jeg vil bløde over alt...
28 august om morgen fik jeg tid til scanning...og der var vi fik besked at jeg skulle udskrabes...jeg var 10,2 uger henne og fostret har været død i uge 8 sagde de...

efter udskrabning forsvandt alle smærter, jeg blødte kun lidt samme aften men ikke mere...
Tilgengæld to dage efter begyndte der kom brunt udflåd...såen lidt ikke noget volsomt, lugter heller ikke men lidt mærkligt alligevel...har haft det over 5 dage nu...og jeg ikke havde blødning som de siger man burdte have efter spontant abort...Er der normalt?
I den tilfalde at jeg ikke bløde må jeg være sammen med min mand?eller jeg må holde mig væk fra sex?de sagde godt nok på sygehuset at vi må ha sex 8-10 dage efter...men ingen af os der tør...især min man er bange for at vi vil gøre det værre...
På sygehuset sagde de at jeg skal slet ikke have noget undersøgelse efter udskrabning...er det normalt? skal de slet ikke tjekke mig om alt er skrabet ud, scanne eller tage blødprøve osv?

Syntes ikke jeg tør ringe til min egen læge igen, da her på den sidste tid han ikke har taget mig alvorligt...så jeg overveje at skifte læge...

nogen der har svar på mine bekymringer?

Hilsen,Inga:)
Log in eller Registrér for at kommentere.