Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ved ikke om jeg er gravid?

Redigeret 5 september, 2009, 20:12 i Snart gravid
Heej er en pige som Har haft sex med sin kæreste. Hade sex med ham hvor jeg sagde det ikke gjorde noget han kom oppe i mig eftersom jeg hade taget mine p-piller. men dagen efter kunne jeg ikke finde mine p-piller så har ikke haft taget dem i langtid. ved ikke om der er en mulighed for jeg er gravid. Men efter det skulle jeg hele tiden tisse og det gjorde ondt når jeg sku tisse. har problemer med at sove og kvalme når jeg våner.

håber der er nogen der kan svare mig på om jeg er gravid eller om det er noget andet der er galt.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg tror, at du nok er nødt til at udtrykke dig lidt mere tydeligt, hvis du vil have et brugbart bud.
    Du har haft sex med din kæreste, og bagefter var p-pillerne væk, og har været det i lang tid? Hvor længe er "lang tid"? Taler vi om nogle måneder, og hvor du så heller ikke har haft menstruation? Så bør du da nok lige få det checket.

    Disse gener efterfølgende; hvor lang tid har de varet? Mon ikke du så også lige skulle undersøges for, om du har pådraget dig noget kønsoverført? Eller måske har fået en omgang blærebetændelse, som også skal behandles.

    Eller er "lang tid" bare et par dage?
  • Indstillinger
    hvis det endelig er at du er så meget i tvivl kan man få 2 graviditetstest i føtex til ca 50 kr
Log in eller Registrér for at kommentere.