Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Øjenoperation

Redigeret 3 oktober, 2009, 04:51 i Åben debat om øjne
Hej
Jeg er nærsynet og vil gerne have en øjenoperation med offentlig støtte! Men jeg kan ikke få en tid hos en øjenlæge i Aalborg området fordi de siger (de sekretærer jeg har talt med) at det er en meget populær operation og at de derfor ikke har tider til den slags - jeg er velkommen til at ringe igen i det nye år - til foråret! Hvordan er det lykkes for andre at komme gennem nåle øjet og bare få en tid hos øjenlægen?
Jeg er 38 år har -6,25 og -6,75. har græsallergi og er meget generet af ikke at kunne have briller på pga kløe og irritaiton og at øjene løber i vand
Føler mig lidt som Bambi på glat is - selv om det er et lille problem, er der nogle råd
Hilsen Karina

Kommentarer

  • Indstillinger
    Min søn har fået den operation. Han måtte også vente.
    Hans øjenoperation blev udført på Hamlet. De skulle have det nyeste udstyr.
    Han er meget tilfreds.
    Der er jo altid en lille risiko, for at noget kan gå galt. De tog sig god tid til undersøgelser og en snak om det hele.
    Du kunne jo eventuelt ringe dertil og blive vejledt. Min søn fik en henvisning fra en øjenlæge , men om det er nødvendigt ved jeg ikke. Det koster jo intet at forhøre sig.
    Jeg ser du skriver fra Ålborg og dette er jo på sjælland. Jeg kender ingen steder i jylland, jeg ved kun at min søn var meget tilfreds med Hamlet.
Log in eller Registrér for at kommentere.