Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

konstant hovdepinei 5mdr

Redigeret 17 september, 2009, 10:40 i Hovedpine og migræne
Det hele startede for ca.5mdr siden hvor jeg en dag paa arbejdet fik en forfaerdelig hovdepine. det trykket i hoejre side af hoede. Et par dage efter begyndte jeg at vaere meget traet og det begyndte at sloere for mine oejne. jeg begynde at se dobbelt. for ca 2-3 uger siden begyndtemit ben at drille om natten sku jeg op og give min soen sutten og da jeg stod ud af senge kunne jeg ikk staa paa mit ben, saa jeg faldt sammen. det var lige som en gang gummi. jeg har vaeret hos laege, og utalig af gange hvor jeg har faaet smertestildene som ikk hjaelper, de har taget blodproevermen alt er som det sku vaere. den dag mit ben begyndte at drille havde min laege ikk tid saa jeg tog til natlaegen. hun undersoegte mig grundtigt og sendte mig paa sygehuset med henblik paa tumor. laegen paa sygehuset trykket mig lidt i hovdeog sendte mig hjem med besked om at intetvar galt. i loebet af den sidste uge er jeg begyndt at have ondt imit oereog en trykken i oeret.Jeg har tid hos en meurolog den 10sep.
saa nu vil jeg hoere om i har en ideom hvaalt dette kan skyldes...
Mvh janni

Kommentarer

  • Jeg har de samme symptomer som dig, men lægen tager det ikke alvorligt. Det var vel så natlæge/sygehus som sendte dig til Neurolog ?
    Jeg tør f.eks. ikke cykle mere, da jeg flere gange har prøvet, at mit ben bliver slapt, lige når jeg står af cyklen, og er lige ved at vælte.
    Jeg håber, du vender tilbage her og fortæller, hvordan det går.
    Hilsen Kathinga
  • Hey... Det var min egen laege der sendte en henvisning til neurologen... Jeg var endlig igaar ( 16 sep) indeog faalavet en CT-scanning. saaom5 dagesender desvaret tilmin neurolog og saer der op til 10ugers ventetid foer jeg faar svar...
    Jeg toer heller ikk koere mere,men mere pga mit syn sloere og se rdobbelt..
    . Men ret at se jeg ikk er den eneste der foeler sig svigtet....
Log in eller Registrér for at kommentere.